Moja Ladja
E, ovako treba... => Dizajn brodova => Temu započeo: Nidza 16, 12, 2015, 21:00:40 posle podne
-
Cinjenica je da je danas takvo vreme da se ide na sto vece iskoristenje slobodnog vremena i na minimizaciju troskova, sto je vec veoma uocljivo u auto industriji, ali ni rekreativna nautika ne kaska za tim trendom ili bolje reci nuzdom. Zato me zanima sta mislite o ovakvim poduhvatima:
Link za video:
http://www.youtube.com/watch?v=6ARCBhAsgM8
Link za site proizvodjaca:
http://sealander.de/?lang=en#intr
Meni licno je ruzno sa aspekta dizajna, ali mi se dopada ideja sa aspekta iskoriscenja vremena, aspekta cuvanja i odrzavanja kao i integrisanost prikolice.
Imam utisak da cemo sve vise vidjati ovakve stvari. Svidjalo se to nama ili ne, generacije koje se ne odvajaju od ekrana mobilnih telefona imaju/imace drugacije shvatanje vremena, dizajna i prostora od generacija koje su na raspolaganju imale vise vremena, a manje/sporije dostupnih informacija.
-
Jel su tamo legalizovali marihuanu???Za 15tak min slozis i naduvas gumenjak i teraj i bas te briga za talase,vetar...
-
Ovo je toliko ružno da nemam reči. Slažem se sa Zoranom sajkaca
-
Ма то што је ружно више мање, него на Дунаву не би на површини саставило ни 5 минута од таласа и ветра. 56568
-
Svidja mi se kako ga lako i strucno vade iz vode onih par sekundi na kraju klipa kuku
-
Dako ovo Laza ne vidi jh Inace ce biti modifikacija Made In Srem , to jest, dobice korito, kobilicu, prvi i drugi sprat, bice produzeno za 2-3 metra, .... dodo
-
Dako ovo Laza ne vidi jh Inace ce biti modifikacija Made In Srem , to jest, dobice korito, kobilicu, prvi i drugi sprat, bice produzeno za 2-3 metra, .... dodo
kuku
456
-
Dobro, oko jedne stvari se svi slazemo - ruzno je i ne bas bezbedno.
E sad, sto se tice spusta u vodu, ocito su samo bili realni i prikazali i koji problemi postoje, kao u tom videu, ali ni ja ne udjoh u vodu ove godine zbog niskog vodostaja no125.
Ovo je verovatno prvi proizvodni prototip, pa kao takav, morao je da trpi minimalisticku formu (ruzno, sa ne bas maritimnim svojstvima kao sto ste primetili) jer, sto ce znati bolje od mene ovde pravno i ekonomski obrazovani, da napravis "nije skupo" kad uporedis sa cenom da atestiras, dobijes sertifikate i licence da proizvod moze da izadje na trziste (legalnim putem) sto premasuje, uglavnom, sve plate inzenjera zajedno na projektu, za vise meseci/godina. No, da ne idemo sad na teme monopola i standarda, daleko je od teme....
Zato sam vise pitao kao sam koncept da li je interesantan, koji ce mozda u verziji 2, 3 ili 5 (ako zazivi) imati liniju slicniju camcu, korito otpornije na talase i vetar, kao sto rekoste... Slazem se da gumeni slozis za 15min, ali ovde ne slazes fakticki nista, ne zoves trece lice da ti spusti/izvuce camac u/iz vode, i na kraju voznje ne rastavljas opet nista. Pored toga, imas jednu registraciju manje jer ti je camac ujedno i prikolica, a sto je bitno obzirom na danasnje cene. Meni se to kod ovoga koncepta dopada. Inace u ovakvoj izvedbi, slazem se da bas i nece privuci neku paznju i da deluje nebezbedno.
-
Kad smo vec kod gumenjaka i "drugacijeg" koncepta, evo jos par varijanti sa slikama i to tako da ukljucimo i ljubitelje motornih camaca i ljubitelje jedrenjaka i ljubitelje gumenjaka i ljubitelje pontonskih camaca (nisu sve slike bas izostrene, na zalost, ali vidi se uglavnom sve sto treba da se vidi):
1. Gumeni jedrenjak sail
2. Gumeni sa ugradjenim motorom, otvoris haubu, kad ono tamo... gli
3. No comment m4
-
sto kazu kod nas sa lijeve strane Drine, moze se i od g****a pita napraviti ali se ne moze jest'! tamburanje