E, ovako treba... > Brodski motori

Kako utišati DMB

<< < (9/9)

gile69:
 Slikaj malo pa da vidimo. Da li je fi creva  morao da se poveca , koja je duzina?

tandrkalo:
pozdrav drugari, nov sam na forumu, nemam nikakav brod niti camac.
Volim vodu ali nisam imao mogucnosti da imam tako nesto.
Bezicni sam provajder pa na ladje stavljam samo internet :)
A vidim da jedino na ovom forumui ima resenje za dmb motore.
Ja ih imam 2 komada na generatorima za struju.
Masine su stvarno extra, bez kvarova i volim ih sto su nase,ali brate mili deru se kao kombajn sa V6 motorom.
Citao sam sinoc kako ga utisati, pa sam prvi put videoda treba staviti drugi usisni filter.to cu odraditi, a nigde nisam procitao kakve auspuhe vi koritite, ovi moji imaju neka mala sranja, nista posebno.
evo linka:

Pa sam ja na to zavario na svaki po prednji lonac od keca sa ubacenom staklenom vunom, deru se pa se deru :)
Da li ima neko neki predlog sta bih jos mogao uraditi da se ne deru tako, razbude mi ceo komsiluk kada ih upalim uvece ako nema struje.
Vidim da je tema stara, nadam se da ce neko odgovoriti i pomoci mi.
Unapred zahvalan svima na odgovorima, srdacan pozdrav.

Bakara:
Ovo resenje sam primenio i na motoru Volvo Penta 2002 od 18hp i dva cilindra. Svidelo mi se i zato sto pored utisavanja motora, mogu da menjam filter vazduha svake sezone, za razliku od trenutnog na Volvou koji je žičani i koji mora da se pere u nafti i gde nikad nisam siguran u kojoj meri je zaprljan. Drugi problem je što to staro fabričko kućište truli, i već su počeli da otpadaju delići metala.

Filter kućišta od Fićinog motora je nabavljen, i kreću prepravke. Prvo šmirglam i farbam da sve izgleda kulturno, a onda nosim kod prijatelja koji će da mi od dva kućišta napravi jedno koje odgovara. Ovo je procedura koja mora da se ispoštuje da bi sve radilo kako treba, jer nije isti prečnik usisne grane na Volvou i na Fići, Fićin je uži za 5mm:

- Isecanje prihvata/usisa sa fabričkog Volvo kućišta filtera
- Isecanje istog i na Fićinom, da bi se odstranio
- Na Fićinom kućištu je potrebno odstraniti i onu dužu cev koja je služila za "zimski režim", da usisava topao vazduh motora
- Zavarivanje Volvoovog prihvata na Fićino kućište
- Varenje i zatvaranje otvora zimskog usisa na Fićinom kućištu












Završni radovi, varenje Volvo usisa na Fićino kućište:




Filter vazduha je bilo malo teže naći, ali sam na kraju uspeo u prodavnici "Glavašević doo" u Gavrila Principa 12, u Beogradu.
Kad je namontirano sve, sledeće što sam uradio je provera zvučne izolaciju oko motora, i na par nekih ćoškova gde je nedostajalo kod poklopca motora, dodao sam profilisani kupasti sunđer kojim je inače obložen ceo motorni prostor. Rezultat je više nego dobar, jer ono što mogu da potvrdim je da motor dobio mnogo ujednačeniji zvuk, i značakno prigušeniji što je velika razlika u odnosu na stanje pre radova.  Napolju u kokpitu se više čuje voda iz auspuha koja prska u reku, nego motor.
To je dovoljan pokazatelj da je zahvat bio veoma uspešan  thumbup

Navigacija

[0] Indeks poruka

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju