Ovo resenje sam primenio i na motoru Volvo Penta 2002 od 18hp i dva cilindra. Svidelo mi se i zato sto pored utisavanja motora, mogu da menjam filter vazduha svake sezone, za razliku od trenutnog na Volvou koji je žičani i koji mora da se pere u nafti i gde nikad nisam siguran u kojoj meri je zaprljan. Drugi problem je što to staro fabričko kućište truli, i već su počeli da otpadaju delići metala.
Filter kućišta od Fićinog motora je nabavljen, i kreću prepravke. Prvo šmirglam i farbam da sve izgleda kulturno, a onda nosim kod prijatelja koji će da mi od dva kućišta napravi jedno koje odgovara. Ovo je procedura koja mora da se ispoštuje da bi sve radilo kako treba, jer nije isti prečnik usisne grane na Volvou i na Fići, Fićin je uži za 5mm:
- Isecanje prihvata/usisa sa fabričkog Volvo kućišta filtera
- Isecanje istog i na Fićinom, da bi se odstranio
- Na Fićinom kućištu je potrebno odstraniti i onu dužu cev koja je služila za "zimski režim", da usisava topao vazduh motora
- Zavarivanje Volvoovog prihvata na Fićino kućište
- Varenje i zatvaranje otvora zimskog usisa na Fićinom kućištu




Završni radovi, varenje Volvo usisa na Fićino kućište:
Filter vazduha je bilo malo teže naći, ali sam na kraju uspeo u prodavnici "Glavašević doo" u Gavrila Principa 12, u Beogradu.
Kad je namontirano sve, sledeće što sam uradio je provera zvučne izolaciju oko motora, i na par nekih ćoškova gde je nedostajalo kod poklopca motora, dodao sam profilisani kupasti sunđer kojim je inače obložen ceo motorni prostor. Rezultat je više nego dobar, jer ono što mogu da potvrdim je da motor dobio mnogo ujednačeniji zvuk, i značakno prigušeniji što je velika razlika u odnosu na stanje pre radova. Napolju u kokpitu se više čuje voda iz auspuha koja prska u reku, nego motor.
To je dovoljan pokazatelj da je zahvat bio veoma uspešan
