E, ovako treba... > Metalni čamci
Metalni "tabanas" za 20 ks
LSI:
Srećno, Stufy!
Stufy:
Hvala jh
Evo jos par fotkica gde se vidi ponesto
kemppi:
@Stufy
Sto se tice farbanja Ika ti je dobre preporuke dao,Skoro smo sredjivali jedan camac koji sam pravio pre 7 godina,tacke korozije na njemu nije bilo,samo smo skinuli antialgin i namazali novi,drugar je kupio epoksi katran(balastin)da premazemo taban camca,ali nije bilo potrebe,jer je taban bio premazan pre dve godine i bio je u odlicnom stanju.Jos jedna stvar je jako bitna,ako mozes da ispeskiras camac pre farbanja,jer se epoksidna boja hemijski veze za celik,pa je najbolje prijanjanje boje posle peskiranja,cak i na mestima na kojima zagrebes camac, korozija se nece siriti tako brzo.Ja sve sto radim obavezno peskiram,jeste skuplje,ali dugorocno isplativo.
Sto se tice tvog camca,ne bi bilo lose kada bi malo cesce izvario ta rebra i rebrenice,ne moras bas po pravilima brodogradnje,ali to je jako slabo zavareno.Nije ti bas bajan ni spoj rebra i rebrenice,tako da ne bi bilo lose da i to majstor malo ojaca nekim profilom,ipak to nece gurati T4,vec 20KS,a prilikom glisiranja su veca opterecenja,pogotovo na sredini camca.
Stufy:
Pozdrav i hvala na savetima.
Sto se peskiranja tice mislim da za to necu biti u stanju trenutno da izdvojim novac. Uzeo sam 3 litre odmascivaca i dve antirosta, da li ce to biti adekvatna zamena? Da li mogu da presmirglam camac i time dobijem bolju povrsinu za nanosenje epoxi boje?
Sto se rebara tice razmak medju njima je 41cm a sa donje strane camca su izvarena 4 flaha (peskuse) debela po 8 mmm u osnovi. Da li ste mislili da dodam "tacku" vara cesce nego sto je sada i da dodam manje parce flaha od rebra do rebrenice?
evo slike mada se ne vide najbolje 4 "peskuse" debljine 8mm u osnovi sa suzenjem na 5mm u vrhu.
IKA:
Koliko se da videti sa slika,ovi spojevi rebara iliti ojačanja su u bukvalnom smislu heftovi.neki minimum bi trebalo da je 5cm dužina vara.Ovakvi heftovi imaju veliku verovatnoću pucanja pogotovo što će čamac pri većim brzinama imati znatne udare o površinu talasa.dakle preporuka je da se ti zavari produže bar još koji santimetar.
Kod farbanja, gde nemaš mogućnosti za peskiranje( nebitan razlog) problem pravi cunder,skrama koja bi morala da se odstrani.Bilo bi dobro makar tu skramu da izbrusiš i dođeš do lima .
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju