Autor Tema: 2 Taktni motori nove Generacije E-TEC, TLDI ....  (Pročitano 23522 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže drug_igrutin

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 177
???: 2 Taktni motori nove Generacije E-TEC, TLDI ....
« Odgovor #15 poslato: 16, 01, 2009, 00:36:41 pre podne »
Kolika je razlika u potrošnji goriva između starijih modela 2t motora i novijih 4t?
Po nekim pričama reklo bi se da je razlika i do 3-4 puta, al mi to nešto deluje kao prevelika razlika!?

Van mreže Outboard Master

  • Moderator
  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 506
  • caos
???: 2 Taktni motori nove Generacije E-TEC, TLDI ....
« Odgovor #16 poslato: 16, 01, 2009, 00:54:28 pre podne »
Kolika je razlika u potrošnji goriva između starijih modela 2t motora i novijih 4t?
Po nekim pričama reklo bi se da je razlika i do 3-4 puta, al mi to nešto deluje kao prevelika razlika!?

to pitanje se nemoze tako odgovoriti da sa njime nesto mogao da pocnes. potrosnja zavisi od 100 faktora , ali moze da se kaze da trosi manje.
evo primera: 2 identicna auta imaju po 200 ks jedan od njih vuce kamp prikolicu jedan nevuce nista , ko ce vise da potrosi na sto kilometara goriva??? onaj sto nevuce nista ...logicno

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
???: 2 Taktni motori nove Generacije E-TEC, TLDI ....
« Odgovor #17 poslato: 16, 01, 2009, 01:07:17 pre podne »
moj ne trosi nista ...

Van mreže drug_igrutin

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 177
???: 2 Taktni motori nove Generacije E-TEC, TLDI ....
« Odgovor #18 poslato: 16, 01, 2009, 01:19:40 pre podne »
Kolika je razlika u potrošnji goriva između starijih modela 2t motora i novijih 4t?
Po nekim pričama reklo bi se da je razlika i do 3-4 puta, al mi to nešto deluje kao prevelika razlika!?

to pitanje se nemoze tako odgovoriti da sa njime nesto mogao da pocnes. potrosnja zavisi od 100 faktora , ali moze da se kaze da trosi manje.
evo primera: 2 identicna auta imaju po 200 ks jedan od njih vuce kamp prikolicu jedan nevuce nista , ko ce vise da potrosi na sto kilometara goriva??? onaj sto nevuce nista ...logicno


Jes mi malo tupav onaj koncept gore!
Dakle, kolika bi bila razlika bila u potrošnji u identičnim uslovima rada, odnosno na istom obliku korita, identične težine i da naravno motori budu iste snage?
Koliko se sećam, ranije je časopis Sam vršio testiranja različitih motora na istom čamacu i imali su dosta detaljne rezultate ispitivanja ( broj obrtaja - postignuta brzina - potrošnja ...), pa reko da nije neko video - radio nešto slično za 2t i 4t ?
Takođe su zanimljiva i iskustva ljudi koji su imali prilike da na istom plovilu koriste 2t i 4t motore.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
???: 2 Taktni motori nove Generacije E-TEC, TLDI ....
« Odgovor #19 poslato: 16, 01, 2009, 01:26:46 pre podne »
    On average, an in-tune four-stroke gasoline engine will burn about 0.4 to 0.45 pounds of fuel per hour for each unit of horsepower. Likewise, a well-maintained two-stroke outboard burns nearly 0.6 to 0.8 pounds of fuel per hour for each unit of horsepower it produces. These figures apply to carbureted and fuel-injected engines, but not to direct-injected engines such as Mercury's OptiMax and OMC's FICHT models.

http://www.boatinglife.com/article_content.jsp?ID=10877

ili kako na mojoj marini kazu 300 grama dvotaktni 250 cetvorotatkni (nadam se da se dobiju barem priblizne velicine kada se konvertuju gornje mere u nase)

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
???: 2 Taktni motori nove Generacije E-TEC, TLDI ....
« Odgovor #20 poslato: 16, 01, 2009, 01:35:16 pre podne »
ja da mogu da biram uzeo bih 4t... ali Outboard master me sada bas naprzio na ovu moju ragu .. iako on kaze da moj nijeETEC ja bas mislim da jeste samo su mu stavili pogresnu kapu :)

u svakom slucaju ja bas ne jurcam sa 12 km meni bi bolje dosao 4t zbog potrosnje... mada se ne zalim ni na ovaj..

a inace to je tacno za predjene kilometre isto mi trosi tomos i evinrude...

Van mreže Bane

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 422
  • Pol: Muškarac
???: 2 Taktni motori nove Generacije E-TEC, TLDI ....
« Odgovor #21 poslato: 16, 01, 2009, 01:55:54 pre podne »
iako imam motor od 6Ks, uvek sam prezirao price kolko gori (trosi), kako kod kola tako i kod camaca, manje vise svi trose isto (kod camaca).
Iskljucivo treba meriti po predjenom kilometru.
Ne verujem da je bitna cinjenica koliko trosi l/h. to bi eventualno bilo od neprocenjivog znacaja kada bi organizovali takmicenje potrosnje u leru!
Ali i pored svega, mi smo narod koji ima tendenciju smanjivanja potrosnje po bilo kom osnovu.
Svojevremeno sam kuminom ocu servisirao camac OKELBO, sa Volvo motorom od 260Ks, i dok sam prelistavao servisnu knjizicu, naisao sam na recenicu "vas motor trosi kao i motor od 4Ks po predjenoj relaciji"
Sve u svemu moja zver od 6Ks trosi !?...!-- solidno  :telephone: (nemam pojma i uvek u rezervi imam 10l)

kada sam hteo da posaljem ovo dobio sam upozorenje da je vec neko pisao na ovu temu. necu menjati nista,iako je Dule slicno napisao
Duško Radović: Pametni i skromni ljudi neće ono što ne mogu. Zato se drugima čini da oni mogu sve što hoće.

Van mreže drug_igrutin

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 177
???: 2 Taktni motori nove Generacije E-TEC, TLDI ....
« Odgovor #22 poslato: 16, 01, 2009, 02:40:10 pre podne »
Sve to stoji Dule, ali pitanje brzine, sa koritom na koje trebam da nakačim motor, se svodi na to
da li će da juri 8 ili 9 km/h  :)

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
???: 2 Taktni motori nove Generacije E-TEC, TLDI ....
« Odgovor #23 poslato: 16, 01, 2009, 11:41:57 pre podne »
Što se tiče ekologije, 2t motori nove generacije E-TEC,TLDI...itd u potpunosti zadovoljavaju najnovije standarde. Koliko sam primetio da se ponovo vraćaju u proizvodnju i osvajaju tržište, jer im je potrošnja svedena na minimum,tj. po potrošnji su rame uz rame sa 4t motorima. Imaju bolje performanse,lakši su,jednostavnije konstrukcije itd...Međutim cena im se kreće čak iznad četvorotaktnih iste snage...tako da je sve relativno. U svakom slučaju su dobri i jedni i drugi...Mada bih ja lično za deplasmance dao prednost  četvorotaktnim motorima.
Dunav je moje more.....

Van mreže skipper

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 879
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
???: 2 Taktni motori nove Generacije E-TEC, TLDI ....
« Odgovor #24 poslato: 16, 01, 2009, 19:17:48 posle podne »
Da kažem i ja nešto.

Vozao sam svakakve i šiklje i lađe i sa motorima i sa ..... ali ovo je po mom mišljenju perverzija .

Van mreže Outboard Master

  • Moderator
  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 506
  • caos
???: 2 Taktni motori nove Generacije E-TEC, TLDI ....
« Odgovor #25 poslato: 16, 01, 2009, 19:21:07 posle podne »
i to jos na RIB-u  :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Van mreže colonelo

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 319
  • BG-023 B
???: 2 Taktni motori nove Generacije E-TEC, TLDI ....
« Odgovor #26 poslato: 16, 01, 2009, 19:23:16 posle podne »
Skiper skloni fotos tih zveri jer cu da se "samoubijem" od tuge sto ne mogu da ih kupim. A vec kada sam se ukljucio da napisem oko potrosnje. Ma nema veze koliko trosi, vazno je da kada si na vodi nigde ne zuris, lagano imas vremena da uzivas u voznji i reci.
Bolje je ziveti sam nego sa budalama

Van mreže skipper

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 879
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
???: 2 Taktni motori nove Generacije E-TEC, TLDI ....
« Odgovor #27 poslato: 16, 01, 2009, 19:25:11 posle podne »
U odnosu na njegovu snagu, težinu broda i naravno brzinu potrošnja je smešna stavka. Oko mašine nema velike priče. USB kabal i lap-top i urađena komplet dijagnostika sa svim greškama, kvarovima i ostalo. Malo više su osetljivi na naše kvalitetno gorivo ali uz aditive nekako guramo. Ove 3 zvezdice zadovoljavaju najstrožiji EKO standard u svetu koji postoji u Kaliforniji. Neko će reći daleko smo mi od ekologije, što i jeste tako ali zar ne treba da se više probudi u nama ta svest i da zaboravimo sve te gluposti, i da shvatimo da je ta Ekologija veoma važna.

Van mreže skipper

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 879
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
???: 2 Taktni motori nove Generacije E-TEC, TLDI ....
« Odgovor #28 poslato: 16, 01, 2009, 19:32:50 posle podne »
Jesenas sam u Nemačkoj na reci Odri ganjao kolegine mašine. Brod 6500 kg, engine 2 x 250 volvo diesel brodski Jet motori. Što se upravljanja tiče stvarno su malo teži za kontrolu pri manjoj brzini. Inpeler koji uvlači vodu i menj se na godinu dana kako oni kaži košta oko 3500 eura i jedino tu kombinaciju prave na Novom Zelandu.

Van mreže skipper

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 879
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
???: 2 Taktni motori nove Generacije E-TEC, TLDI ....
« Odgovor #29 poslato: 16, 01, 2009, 20:52:08 posle podne »
U kom smislu istomišljenik  :aikido: