E, ovako treba... > Vanbrodski motori
2 Taktni motori nove Generacije E-TEC, TLDI ....
drug_igrutin:
Kolika je razlika u potrošnji goriva između starijih modela 2t motora i novijih 4t?
Po nekim pričama reklo bi se da je razlika i do 3-4 puta, al mi to nešto deluje kao prevelika razlika!?
Outboard Master:
--- Citat: drug_igrutin 16, 01, 2009, 00:36:41 pre podne ---Kolika je razlika u potrošnji goriva između starijih modela 2t motora i novijih 4t?
Po nekim pričama reklo bi se da je razlika i do 3-4 puta, al mi to nešto deluje kao prevelika razlika!?
--- Kraj citata ---
to pitanje se nemoze tako odgovoriti da sa njime nesto mogao da pocnes. potrosnja zavisi od 100 faktora , ali moze da se kaze da trosi manje.
evo primera: 2 identicna auta imaju po 200 ks jedan od njih vuce kamp prikolicu jedan nevuce nista , ko ce vise da potrosi na sto kilometara goriva??? onaj sto nevuce nista ...logicno
Kapetan:
moj ne trosi nista ...
drug_igrutin:
--- Citat: Outboard Master 16, 01, 2009, 00:54:28 pre podne ---
--- Citat: drug_igrutin 16, 01, 2009, 00:36:41 pre podne ---Kolika je razlika u potrošnji goriva između starijih modela 2t motora i novijih 4t?
Po nekim pričama reklo bi se da je razlika i do 3-4 puta, al mi to nešto deluje kao prevelika razlika!?
--- Kraj citata ---
to pitanje se nemoze tako odgovoriti da sa njime nesto mogao da pocnes. potrosnja zavisi od 100 faktora , ali moze da se kaze da trosi manje.
evo primera: 2 identicna auta imaju po 200 ks jedan od njih vuce kamp prikolicu jedan nevuce nista , ko ce vise da potrosi na sto kilometara goriva??? onaj sto nevuce nista ...logicno
--- Kraj citata ---
Jes mi malo tupav onaj koncept gore!
Dakle, kolika bi bila razlika bila u potrošnji u identičnim uslovima rada, odnosno na istom obliku korita, identične težine i da naravno motori budu iste snage?
Koliko se sećam, ranije je časopis Sam vršio testiranja različitih motora na istom čamacu i imali su dosta detaljne rezultate ispitivanja ( broj obrtaja - postignuta brzina - potrošnja ...), pa reko da nije neko video - radio nešto slično za 2t i 4t ?
Takođe su zanimljiva i iskustva ljudi koji su imali prilike da na istom plovilu koriste 2t i 4t motore.
Kapetan:
On average, an in-tune four-stroke gasoline engine will burn about 0.4 to 0.45 pounds of fuel per hour for each unit of horsepower. Likewise, a well-maintained two-stroke outboard burns nearly 0.6 to 0.8 pounds of fuel per hour for each unit of horsepower it produces. These figures apply to carbureted and fuel-injected engines, but not to direct-injected engines such as Mercury's OptiMax and OMC's FICHT models.
http://www.boatinglife.com/article_content.jsp?ID=10877
ili kako na mojoj marini kazu 300 grama dvotaktni 250 cetvorotatkni (nadam se da se dobiju barem priblizne velicine kada se konvertuju gornje mere u nase)
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju