Opšta...Tu smo... > Stigao sam !!!
Gliseras
Slovenac:
hvala vam na lepim zeljama ,na brodu ima da se rade popravke i prepravke sa sve makazama za tendu.ljudi ja kako sam razumeo citajuci sa sajta jedan clan je lepo napisao da racunajuci vreme da stignes od tacke a do tacke b skoro ista potrosnja,goriva.serbon zemljak preterali su sa carinom i to puno ali necu o njima da gubim reci neka prodje ta komisija pa da radimo spustimo ladju u vodu pa juris na stanka i dobro druzenje.moze li neki najobicniji ustvari najlaksi nacin za nosace na kojima stoji ladja.,tako da moze da se radi.jeli ljudi kako se stize u f odeljenje. hi
LSI:
--- Citat: Slovenac 14, 03, 2012, 11:58:59 pre podne --- .... jeli ljudi kako se stize u f odeljenje. hi
--- Kraj citata ---
To je lako - prvo čovek mora da kupi ladju (najbolje polovnu) i to baš onakvu kakva mu se najviše dopada.
Onda mora da je pažljivo pogleda i da sam zaključi kojih 101 detalj treba da promeni odmah a kojih 1.000 detalja može da ostavi za kasnije.
Tu pomaže i ako se žena uključi kao konsultant.
A daleko najefikasnije je ako ovde na forumu tražite savet šta i kako da uradite sami.
Posle takvih stvar istaknuta pozicija na odeljenju je zagarantovana.
espresso:
--- Citat: Slovenac 13, 03, 2012, 16:42:53 posle podne ---Ovo mi je velika zelja da napravim na mojoj ladji. Mehanicar mi kaze da, ako to napravimo, nece biti dobro za duge plovidbe.
Ali meni se ovo svidja i nemam nameru da idem na put oko sveta. Sta mislite o tome? kgk
--- Kraj citata ---
ne znam mehanicara, ali mislim da gresi. evo i zasto.
to sto vidite na snimku se na engleskom zove "trough hull exhaust". i nije retka opcija na gliserima sa jakim motorima.
u americi ih vole iz dva razloga, prvi je sto se stvarno lepo cuje motor, a drugi je, sto na dugim turama i visim obrtajima olaksava rad motora.
na starom espressu sam imao fabricki ugradjene ovakve auspuhe i bili su smesteni ispod krmene platforme a iznad vodene linije. stavrno su se lepo culi.
mnogo bitnije je to da sam sa motorom od 6.2l i 320ks, ukljucivanjem ovih auspuha uspevao da spustim do 150 obrtaja motoru. e to je znacajna usteda na dugim turama i svakao laksi rad motora u visim obrtajima.
i u evropi i u americi "trough hull exhaust" je zabranjen za koriscenje na sidristima, u lukama i marinama.
espresso:
--- Citat: Kapetan 14, 03, 2012, 09:39:14 pre podne ---
--- Citat: zoke 13, 03, 2012, 21:01:14 posle podne ---Gliseras se dvaput u yivotu obraduje ,kad kupi gliser i drugi put kad ga proda
--- Kraj citata ---
ovo podpisujem !
--- Kraj citata ---
mislim da ovo vazi generalno za sve vlasnike plovila 114
espresso:
--- Citat: Slovenac 13, 03, 2012, 18:36:04 posle podne ---kapetane mislim na to da auspuhe izbacim gore na otvore za ventilaciju zato sto su orginalno dole kod noge pogledaj snimak
--- Kraj citata ---
to bi bila katastrofalna greska i ne znam majstora koji bi ti to savetovao.
otvori za ventilaciju imaju svoju funkciju i nikako im ne treba menjati namenu a jos manje u njihovu blizinu dovoditi auspuh sa izduvnim gasovima.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju