Opšta...Tu smo... > Stigao sam !!!

Gliseras

<< < (15/20) > >>

Slovenac:
  hvala vam na lepim zeljama ,na brodu ima da se rade popravke i prepravke sa sve makazama za tendu.ljudi ja kako sam razumeo citajuci sa sajta jedan clan je lepo napisao da racunajuci vreme da stignes od tacke a do tacke b skoro ista potrosnja,goriva.serbon zemljak preterali su sa carinom i to puno ali necu o njima da gubim reci neka prodje ta komisija pa da radimo spustimo ladju u vodu pa juris na stanka i dobro druzenje.moze li neki najobicniji ustvari najlaksi nacin za nosace na kojima stoji ladja.,tako da moze da se radi.jeli ljudi kako se stize u f odeljenje. hi

LSI:

--- Citat: Slovenac  14, 03, 2012, 11:58:59 pre podne --- .... jeli ljudi kako se stize u f odeljenje. hi

--- Kraj citata ---


To je lako - prvo čovek mora da kupi ladju (najbolje polovnu) i to baš onakvu kakva mu se najviše dopada.
Onda mora da je pažljivo pogleda i da sam zaključi kojih 101 detalj treba da promeni odmah a kojih 1.000 detalja može da ostavi za kasnije.

Tu pomaže i ako se žena uključi kao konsultant.

A daleko najefikasnije je ako ovde na forumu tražite savet šta i kako da uradite sami.

Posle takvih stvar istaknuta pozicija na odeljenju je zagarantovana.

espresso:

--- Citat: Slovenac  13, 03, 2012, 16:42:53 posle podne ---Ovo mi je velika zelja da napravim na mojoj ladji. Mehanicar mi kaze da, ako to napravimo, nece biti dobro za duge plovidbe.
Ali meni se ovo svidja i nemam nameru da idem na put oko sveta. Sta mislite o tome? kgk




--- Kraj citata ---

ne znam mehanicara, ali mislim da gresi. evo i zasto.
to sto vidite na snimku se na engleskom zove "trough hull exhaust". i nije retka opcija na gliserima sa jakim motorima.
u americi ih vole iz dva razloga, prvi je sto se stvarno lepo cuje motor, a drugi je, sto na dugim turama i visim obrtajima olaksava rad motora.
na starom espressu sam imao fabricki ugradjene ovakve auspuhe i bili su smesteni ispod krmene platforme a iznad vodene linije. stavrno su se lepo culi.
mnogo bitnije je to da sam sa motorom od 6.2l i 320ks, ukljucivanjem ovih auspuha uspevao da spustim do 150 obrtaja motoru. e to je znacajna usteda na dugim turama i svakao laksi rad motora u visim obrtajima.
i u evropi i u americi "trough hull exhaust" je zabranjen za koriscenje na sidristima, u lukama i marinama.

espresso:

--- Citat: Kapetan  14, 03, 2012, 09:39:14 pre podne ---
--- Citat: zoke  13, 03, 2012, 21:01:14 posle podne ---Gliseras se dvaput u yivotu obraduje ,kad kupi gliser i drugi put kad ga proda

--- Kraj citata ---

ovo podpisujem !

--- Kraj citata ---

mislim da ovo vazi generalno za sve vlasnike plovila  114

espresso:

--- Citat: Slovenac  13, 03, 2012, 18:36:04 posle podne ---kapetane mislim na to da auspuhe izbacim gore na otvore za ventilaciju zato sto su orginalno dole kod noge pogledaj snimak

--- Kraj citata ---

to bi bila katastrofalna greska i ne znam majstora koji bi ti to savetovao.
otvori za ventilaciju imaju svoju funkciju i nikako im ne treba menjati namenu a jos manje u njihovu blizinu dovoditi auspuh sa izduvnim gasovima.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju