E, ovako treba... > Majstorije i popravke - Uradi sam..

Balast u kobilici

<< < (2/4) > >>

budens72:
Sve je jasno Kapetane.... samo ja sam više za punu kobilicu, fiksiranu..... bez elemenata,već izlivenu u samoj kobilici u komadu i plastificiranu od gore, da u slučaju probijanja kobilice ne može voda da prodre u korito....

Kapetan:
onda jos jednostavnije...

1 probusi kobilicu na tri mesta kruznom testerom fi 3cm

2 rupe neka budu 3-5 cm od dna kobilice (unutrasnje dno)

3 ubaci prohromske cevke kroz te rupe

4 sve zalaminiraj plastikom 1-2 cm debelo i spolja i iznutra

5 sipaj preko toga 40 litara betona ali da beton prekrije cevke bar 2-3 cm

6 preko betona zalij opet plastikom

cevke ce ti fixirati beton i koliko god da lupa i poskakuje nece moci da iskoci balast iz kobilice... a mozes i preko cevki da uvezez prohromsku zicu za varenje pa da ga i "armiras"


ukoliko i dodje do prodora vode u kobilcu , sto je jako tesko , beton ce popiti malo vode, prohromske cevke nece zardjati a gornji sloj plastike ce imati ulogu duplog dna...

i to je to  :good:

Kapetan:
btw pesak je tezak od 1200 kg do 1800 u zavisnosti od vlaznosti

kazes 35 boca od  2 litra sto cini 70 litara

tezina peska je (u zavisnosti od vlasnosti) od 1,2 -1,8 kg sto ce reci  od 84-126,

e sad u dalmatinku valjda ide DMB 10 konja ... koji je tezak 100 kila plus osvinski vod i elisa i akumulator   http://www.dmbfmm.co.rs/Programi%20motori.htm

akumulator valjda vec imas , osovinski vod i elisa su oko 10 kila .. znaci 110 kila ... posto je motor u ravni sa G tackom tvoga broda , a balast mnogo nize mislim da mozes glat  (arhimed poluga ) da ides na 80 kilograma   ili na 32 litre betona

budens72:
Da ako ide brodski motor, ali ja za sada razmišljam samo o vanbrodskom 9.9 ht, trenutno je na njemu Johnson 9.9 2t

ako bih se odlučio za brodski (nešto sam počeo da razmišljam i u tom pravcu), onda bi 60-tak kg bilo dovoljno u kobilici...

HOGAR:
Ko je pomenuo G tacku  :party: :lol:

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju