Opšta...Tu smo... > Ako neko zna ...
Potreban savet za kupovinu čamca
Aleks:
Pa ovo je da čovek :wild: Dodje mi da sve batalim... Kakva švanc, manc, kanc i ostale....ancije!? :smile:
Vidim i da je dužina problem :taunt: :lol:
Ako nastavim ja da se ovako raspitujem, neću skoro da :slow_en:
Da probam da vam preciziram. Ideja mi je da, pošto sam apsolutni početnik uzmem 'neki' čamac za Dunav, koristim ga oko 2 godine i onda zaključim šta hoću i šta mi odgovara. Zbog toga želim da sada prodjem što jeftinije al opet da ne uzmem nešto zbog čega će da mi se smuči sve...
Ukratko, uzeo bih pentu od 5ks. U odnosu na to, koji bi čamac odgovarao? I da ponovim pitanje - nov ili...?
Moja ideja je neki tabanaš od 5-6m? A za švanc, iako sam u međuvremenu malo pogledao na internetu, nemam pojma! :pleasantry:
taxi:
imas dobru ideju 5-6 metara svi ce se sloziti bolje 6 . sirina 1 do 1.20m . moj savet iskljucivo polovan posto si nov na vodi. motor imas tomos 4 za oko 150e pa onda ostali koji su od 350e pa na dalje.a o svansu i ostalom ces saznati kad izadjes na vodu.
Aleks:
Hvala taxi! :good:
Konačno jezik koji razumem :dance:
Iako nisam planirao taj motor da pitam: dal može tomos4 da gura tu šesticu?
Ako je pitanje suviše glupo, mollim administratora da obriše ovu poruku. Da se ne brukam... :this:
taxi:
niko se naucen nije rodio moze da gura dovoljno dobro za pocetak. ali svi koji izadju na vodu misle da da im treba veci camac i jaci motor od onog koji imaju ili ti narodski receno u tudjega tatka povelika patka.
broker975fx: