E, ovako treba... > Plovila
od virtuelne do stvarne lađe
Arsa:
--- Citat: Pingvin44 31, 10, 2011, 13:11:21 posle podne ---http://www.botentekoop.nl/motorkruisers/944628/weekendkruiser-1990.html
http://www.botentekoop.nl/motorkruisers/945172/Shetland-570-1980.html
i tako dalje...
E sad, iz kojih se sve zemalja moze kanalima pa Dunavom do Srbije i koliki bi procentualno mogli biti troskovi za doterivanje jednog kabinasa od 8 metara i recimo 3500 evra?
Ne pitam za ice, pice i gorivo i mito i korupciju. Pitam samo za papire.
Evo i ovo:http://www.botentekoop.nl/motorkruisers/944820/Te-koop-leuke-bootmet-ligplaats-in-maasbommel-tot-1986.html
--- Kraj citata ---
U svakom pogledu, moja računica govori da se jedna takva kupovina neće moći realizovati bez 5500 do 6000 e. Tu računam i put do zemlje gde se kupuje brod, boravak i troškove sklapanja ugovora. E sada još se nisam raspitao da li je potreban i overen prevod kupoprodajnog ugovora. I to može da uzme dosta parica.
Nenade, ove brodiće već imam u svom "tefteru", ali šalji sve što misliš da vredi.. :good:
Voleo bih kada bi imao spisak sajtova za prodaju brodova iz Nemačke i drugih evropskih zemalja. Pa ko ima nešto od toga mogao bi ovde da postavi pa dalje neka traži ko šta hoće. :smile:
Ako se kupuje iz Švajcarske koja nije u EU, situacija se komplikuje pošto onda ima više administrativnih s..., sa kojima ne bih da se bakćem. :drinks:
espresso:
--- Citat: Arsa 31, 10, 2011, 13:17:48 posle podne ---
--- Citat: Misha D 31, 10, 2011, 11:49:53 pre podne ---Ispis iz registra plovila mora uraditi prodavac licno. I u Kanadi, a i u Srbiji, a i bilo gde, kada se izvozi plovilo.
Cena prevoza, koju si ti dobio, takvog plovila je povoljna ako su ukljucene i sve takse za prolaz kroz usputne zemlje, jer od Slovenije do Srbije i Hrvati uzimaju deo kolaca koji nije mali. Ne znam kako je i koliko je kroz zapadnoevropske zemlje.
Ako zadrzavas regitraciju i zastavu zemlje prodavca carinik ce traziti na granici i obavezno osiguranje plovila, koje do pre neki mesec nije moglo da se uradi na granicnom prelazu Simanovci jer nemaju formulare i ne znaju postupak.
U svakom slucaju praktican savet: ceo transport uvek raditi radnim danima (kroz Hrvatsku vikendom nije dozvoljen vangabaritni pevoz) jer lezarina preko vikenda, zbog birokratskih zackoljica, nije mala i za kamion i za plovilo+ troskovi prevoznika.
--- Kraj citata ---
Hvala Mšo. Znači, ako kupujem brod, onda ga treba kupiti u nekoj od zemalja EU i dovesti ga kroz mađarsku na granicu. Tako ne bih išao kroz Sloveniju i Hrvatsku. Sigurno će to biti neki radni dan. Kako sam shvatio špeditera koji mi je dao tu najpovoljniju ponudu za dovlačenje broda iz Nemačke, to bi bilo sve što se njega tiče.
Kopaću ja još... :) :stop: :slow_en:
--- Kraj citata ---
Takse i putarine za vangabaritni transport imaju i Madjari, i Rumuni i Bugari i Grci.
parigroz:
http://www.botentekoop.nl/motorkruisers/818507/Doerak-800-1981.html
meni bi igrao ovaj
broker975fx:
Nije mi jasno što si zapeo baš toliko da nešto kupiš napolju kad i ovde ima ponude koliko hoćeš - pa svaka druga lađa je na prodaju kada bi pitao vlasnika. Razumemeo bih da juriš nešto čega ovde ima slabo, recimo da hoćeš da pazariš jedrilicu sa kojom ćeš se otisnuti preko atlantika jer je njihova ponuda u Beogradu i uopšte ovom delu sveta relativno mala ali pošto već juriš manji rečni brodić ne vidim preterani razlog za cimanje. Po meni bi ti bilo pametnije da sa kešovinom ili delom keša kreneš malo u obilazak mnogobrojnih domaćih marina. Sa novcem si kralj ne zaboravi to a ako negde možeš da se cenkaš i napraviš kojekave matematičke kombinatorike to je ovde. Ovo je drug čisto dobronamerno a ti kako god i puno sreće šta god radio :drinks:
mossi:
Ipak su ono tamo fabrička korita za male pare.
Ima budževina, ali neuporedivo je.
Arso, samo napred. :good:
Samo slika je slika, mora se putovati. :this:
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju