E, ovako treba... > Plovila

od virtuelne do stvarne lađe

<< < (21/78) > >>

Arsa:
Radi sprečavanja korozije na podvodnom delu broda pored premaza antialgina postoji više ovih spravica ušrafljenih na korito broda. Navodno to ima većina brodova u Holandiji.

Izgleda da je to delotvorno pošto je brod nije u cvetu mladosti, ali je solidno održavan i nema onih karakterističnih kraterau limu.

Arsa:
Za sam kraj priče ostavio sam nešto posebno.  :diablo:

Naime, očito je da je, verovatno zbog nekih mehaničkih oštećenja brod zakrpljen na par mesta. To su uradili majstori u Holandiji.

Ostaje da uporedimo rad tih Holandskih majstora i nekih, naših majstora koji se često spominju na forumu.

Brod je dovezen prikolicom prikazanom na slici, a ljubazni domaćin i vlasnik broda je na poslednjoj slici. Ja mu se za sve i ovim putem zahvaljujem.

Za svetog Nikolu Dragan će ponovo doći u Srbiju i tada imamo zakazano novo druženje.   :drinks:

Kapetan:
ta zastita su ZINK ili Magenzijumski protektori ... pre ce biti magnezijumski posto je brod verovatno bio u slatkoj vodi , mada su u Srbiji  trgovci zbog neznanja vecinom prodavali Zink protektore za slatku vodu ...

espresso:
elisa je takodje predmet razmisljanja za zamenu!!!

Arsa:
LJudi, trenutno nisu tu. Cela stvar čeka proleće.

Ne sumnjam da će to biti lepo urađeno i zamenjeno onim što treba..

Imaju dosta vremena, dovoljno znanja i mogućnosti da završe posao.  :good:

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju