E, ovako treba... > Vanbrodski motori
DUŽINA ČIZME VANBRODSKIH MOTORA
stvlada:
Kad sam kupio camac bio sam totalni laik(sad sam samo laik) za nautiku,T4,5s sam kupio i imao je dugu cizmu,a na moj camac treba kratka.Kasnije mi je majstor preradio motor i skratio cizmu i osetno je camac bolje isao.Upravo to mi se i desilo,potkacio sam pescani sprud pored vro i spao mi je motor.Srecom nisam prosao kaoDarko jer je dubina bila do kolena :)
Darkobp:
Kod tih Tohatsu-a je tanka tanjusna aluminijumska elisa i svaki udar sa njom ce ostaviti trajne posledice na njoj a nova je 90evr
Elisa se neces moci namenjati :diablo:
Bolje izbegavaj taj motor zbog te duge osovine jedino ako ga bas nedobijas za neku sicu i ispod ruke :good:
drpop:
--- Citat: Zoran Marinković 11, 10, 2011, 19:21:40 posle podne --- :new_russian:
Moram priznati da sam danas bio malo zbunjen k'o francuska sobarica... :this:
Razgovarao sam sa jednim likom koji prodaje mali motorić TOHATSU 4 ks. U razgovoru mi reče da misli da je duga osovina ali da nije siguran.
Ja ne bi bio ja kada ne bi imao genijalnu ideju i kažem mu da uzme metar i izmeri koliko je od dna čeljusti koja naseda na dasku do sredine elise.
Čovek ne bi lenj i izmer 670 mm (duga noga). I ja ne bi lenj i izmerim sva tri moja motora sa kratkom nogom i gle čuda :
- na sva tri motora različite mere a na isti način mereno...... :sajkaca:
Prvo se preslišavam šta sam pio danas, pa kada sam definitivno utvrdio da danima nisam ni pivo popio.... razlike su i do 60 mm.
Normalno je i da postoje neke sitnije razlike ali toliko .... :suicide:
Moje pitanje je :
KOJE SU MERE , ODNOSNO KAKO SE MERI DUŽINA NOGE I OTKUDA TOLIKE RAZLIKE...
--- Kraj citata ---
Do kavitacione ploce...15 incha kratka osovina, 20 incha duga
maverick:
na aluminijskom camcu cije je zrcalo visine 38 sam napravio povisennje samo od 10 cm i stavio yamahu 15 ks s dugom nogom, napravio tako iz dva razloga, da mi motor ne bude previsoko pa da vozim s rukom preko ramena, a i tako mi je bilo jednostavno ucvrstiti povisenje bez vecih zahvata....rezultat sto se tice brzine ...isti...jedino kod pristajanja na pijesak moras ranije podici motor
Zoran Marinković:
:good:
:pioneer: je razumeo....
Ovo me podstaklo da razmišljam o tome da nigde nisam video da neko ozbiljnije pravi "reducir" - odnosno , zglavni
montažno-demontažni dodatak koji bi se jednako pričvrstio na ogledalo kao i motor a onda postaviti motor da stoji kako treba.
Obzirom da idu duuuugi 'ladni i dosadni dani uzeću da napravim tako nešto u kombinaciji inoxa i politerm ploče.
Kada bude gotovo okačiću sličice da se vidi. :dance1:
p.s.
Ne dozvoljavam nikakva testiranja na TIKVARI.... :sajkaca: :suicide: :lol: :lol:
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju