E, ovako treba... > Vanbrodski motori

DUŽINA ČIZME VANBRODSKIH MOTORA

<< < (2/4) > >>

stvlada:
Kad sam kupio camac bio sam totalni laik(sad sam samo laik) za nautiku,T4,5s sam kupio i imao je dugu cizmu,a na moj camac treba kratka.Kasnije mi je majstor preradio motor i skratio cizmu i osetno je camac bolje isao.Upravo to mi se i desilo,potkacio sam pescani sprud pored vro i spao mi je motor.Srecom nisam prosao kaoDarko jer je dubina bila do kolena :)

Darkobp:
Kod tih Tohatsu-a je  tanka tanjusna aluminijumska elisa i svaki udar sa njom ce ostaviti trajne posledice na njoj a nova je 90evr
Elisa se neces moci namenjati :diablo:

Bolje izbegavaj taj motor zbog te duge osovine jedino ako ga bas nedobijas za neku sicu i ispod ruke :good:

drpop:

--- Citat: Zoran Marinković  11, 10, 2011, 19:21:40 posle podne --- :new_russian:

Moram priznati da sam danas bio malo zbunjen k'o francuska sobarica... :this:

Razgovarao sam sa jednim likom koji prodaje mali motorić TOHATSU 4 ks. U razgovoru mi reče da misli da je duga osovina ali da nije siguran.

Ja ne bi bio ja kada ne bi imao genijalnu ideju i kažem mu da uzme metar i izmeri koliko je od dna čeljusti koja naseda na dasku do sredine elise.

Čovek ne bi lenj i izmer 670 mm (duga noga).  I ja ne bi lenj i izmerim sva tri moja motora sa kratkom nogom i gle čuda :

  - na sva tri motora različite mere a na isti način mereno......  :sajkaca:

Prvo se preslišavam šta sam pio danas, pa kada sam definitivno utvrdio da danima nisam  ni pivo popio.... razlike su i do 60 mm.

Normalno je i da postoje neke sitnije razlike ali toliko ....  :suicide:

Moje pitanje je :
   
         KOJE  SU  MERE , ODNOSNO  KAKO SE MERI DUŽINA  NOGE  I OTKUDA TOLIKE RAZLIKE...

--- Kraj citata ---

Do kavitacione ploce...15 incha kratka osovina, 20 incha duga

maverick:
na aluminijskom camcu cije je zrcalo visine 38 sam napravio povisennje samo od 10 cm i stavio yamahu 15 ks s dugom nogom, napravio tako iz dva razloga, da mi motor ne bude previsoko pa da vozim s rukom preko ramena, a i tako mi je bilo jednostavno ucvrstiti povisenje bez vecih zahvata....rezultat sto se tice brzine ...isti...jedino kod pristajanja na pijesak moras ranije podici motor

Zoran Marinković:
 :good:

 :pioneer: je razumeo....


Ovo me podstaklo da razmišljam o tome da nigde nisam video da neko ozbiljnije pravi "reducir" - odnosno , zglavni

montažno-demontažni dodatak koji bi se jednako pričvrstio na ogledalo kao i motor a onda postaviti motor da stoji kako treba.

Obzirom da idu duuuugi  'ladni i dosadni dani uzeću da napravim tako nešto u kombinaciji inoxa i politerm ploče.

Kada bude gotovo okačiću sličice  da se vidi. :dance1:


p.s.
Ne dozvoljavam nikakva testiranja na TIKVARI.... :sajkaca: :suicide: :lol: :lol:

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju