E, ovako treba... > Brodogradnja
Korita
sceka:
@ Brokeru, odlicno objasnjenje, tabanasi su za plitke vode, V korita za brze camce a poludeplasmanci (kombinacija V i tabanasa) za duze plovidbe. Ovo bi bila gruba podela jer sve camce mozete koristiti za razlicite namene. Generalno recni camac ima nize bokove a morski dublje zbog talasa.
Primer tabanasa koji se dugo godina koristi na moru je Batana, istarski tip camca (http://hr.wikipedia.org/wiki/Batana).
Kapetan:
Broker je pokusao da objasni ... al evo ti ovako ....
Tabanasi DOBRE STRANE
-Stabilnost na mirnoj vodi
-Vise prostora
-Izlazak na svaku plazu
Tabanasi NEGATIVNE STRANE
-Smetaju im talasi
-Smetaju im vetrovi (nadgradje je uvek vilje nego kod V korita)
V korita DOBRE STRANE
-Mozes po svakakvoj vodi da vozis
-Lepsi za upravljanje
-Sigurniji u nevremenu i po jacem vetru
V korita LOSE STRANE
-Problemi pri pristajanju na obalu u vecini slucaja
-Manje prostora , koji nije bas pogodan za razne "kucne"rasporede
polu V hibrid...
smudjritopek:
Tooo me zanima ukratko odgovor hvala vam na tome sad znam a znace I ostali koji su ceo zivot proveli na Dunavu a neznaju odgovor.I samo jos jedno pitanje za brokera dali se taj brod sa avatara nekad zvao SREBRENICA.pozdrav Vlada SMUDJRITOPEK
broker975fx:
Jeste druze nekad se zvao srebrenica 114
smudjritopek:
Celo detinjstvo sam proveo na njemu i sa njega naucio da plivam.Pozdrav
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju