E, ovako treba... > Brodogradnja

Korita

<< < (14/20) > >>

sceka:
@ Brokeru, odlicno objasnjenje, tabanasi su za plitke vode, V korita za brze camce a poludeplasmanci (kombinacija V i tabanasa) za duze plovidbe. Ovo bi bila gruba podela jer sve camce mozete koristiti za razlicite namene. Generalno recni camac ima nize bokove a morski dublje zbog talasa.

Primer tabanasa koji se dugo godina koristi na moru je Batana, istarski tip camca (http://hr.wikipedia.org/wiki/Batana).

Kapetan:
Broker je pokusao da objasni ... al evo ti ovako ....

Tabanasi DOBRE STRANE
-Stabilnost na mirnoj vodi
-Vise prostora
-Izlazak na svaku plazu

Tabanasi NEGATIVNE STRANE
-Smetaju im talasi
-Smetaju im vetrovi (nadgradje je uvek vilje nego kod V korita)


V korita DOBRE  STRANE
-Mozes  po svakakvoj vodi da vozis
-Lepsi za upravljanje
-Sigurniji u nevremenu i po jacem vetru

V korita LOSE STRANE
-Problemi pri pristajanju na obalu u vecini slucaja
-Manje prostora , koji nije bas pogodan za razne "kucne"rasporede


polu V hibrid...

smudjritopek:
Tooo me zanima ukratko odgovor hvala vam na tome sad znam a znace I ostali koji su ceo zivot proveli na Dunavu a neznaju odgovor.I samo jos jedno pitanje za brokera dali se taj brod sa avatara nekad zvao SREBRENICA.pozdrav Vlada SMUDJRITOPEK

broker975fx:
Jeste druze nekad se zvao srebrenica 114

smudjritopek:
Celo detinjstvo sam proveo na njemu i sa njega naucio da plivam.Pozdrav

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju