E, ovako treba... > NAUTIČKA DISKUSIJA
Glisiranje sa 5ks, da ili ne?
busa2:
Kakav ste im zadatak sada dali ?
Oni izgleda obijaju internet u potrazi za novim dokazima o pobijanju ovih zadnjih postova.
Ja sada iz kolegijalnosti prelazim na stranu Barbe i Duleta posto se napravila prevaga na njihovu stetu . :lol: :lol: :lol:
zoke:
klasicno glisiranje a nije glisersko korito,TABANAS bratac
Zoran Marinković:
:agree:
Slično polemisanje i teranje mak na konac bi bilo "DA LI BALONI LETE ILI LEBDE..."
Po meni je dovojna činjenica da su u vazduhu i da se kreću... a kako se zove.... :dance1: :yahoo:
SALE NB:
--- Citat: Dule 30, 09, 2011, 01:15:01 pre podne ---Živeo You Tube
Kad nemaš argument okačiš video. :)
Kakvi dokazi mogu da budu hvalisavi snimci ili reklame?
Pa naši proizvodjači za svaki svoj čamac tvrde da glisiraju i sa lakoćom prelaze iz deplasmanskog režima u glisirajući. I to stavljaju na svoje reklame i portale. Onda to neko pročita i iznese kao činjenicu.
Da li su pravu?
Kada kupujete ljutu papričicu na pijaci svaki Leskovčanin se kune da je "ljuta ko otrov".
Mossi, jel tebi program rekao gde spada tvoj čamac posle pregleda istog, ili si ti sam odabrao kategoriju u koju ćeš ga smestiti? :)
--- Kraj citata ---
Ali stvarno!!! Kakav dokaz može da predstavlja video???! Verovatno je neka zavera!
Aj' malo pogledaj koliko je You tube klipova postavio Barba! :lol: :lol: :lol:
--- Citat: Dule 28, 09, 2011, 23:12:30 posle podne ---
A zato što svaki Srbin mora da bude u pravu i nikada ne greši a postoje dva tumačenja glisiranja, nema ni zaključka. A nema ga zato što svi sve znamo i u sve se razumemo kada se povede diskusija. I uporno pokušavamo da ceo svet uverimo da je naša tvrdnja tačna. Bez obzira da li smo u pravu ili nismo.
Poluznanje je gore od neznanja.
To se dokazalo.
Barba je s pravom izgubio kontrolu.
Čovek je sto posto u pravu i baš me čudi da se niko osim Saleta nije upustio u dokazivanje kako je klizanje po vodi glisiranje :)
Valjda su svesni da nemaju čime da brane svoj stav. Sale se zalepio za prevod naziva gliserskog korita i uporno gura baš tu tezu.
A ne razumem ni Barbu.
Barba, pusti ga neka prodaje to onome ko može.
Ko zna zna. Ko ne zna neka pita Saleta :)
Kap, barba je dao poprilično dobu definiciju i objasnio hidrodinamiku.
--- Kraj citata ---
Dule, jesi li primetio da, kad ostaneš bez argumenata, ili kad braniš neku takvu nonsens poziciju, počneš da zvučiš kao Aleksandar Vučić! :lol: :lol: :lol:
Ko zna, zna, Ko ne zna, neka pita Đuru, taj zna ko zna! :taunt: :lol:
Ajd' pogledaj malo odakle Barba prepisuje svoje "znanje", pa ga priupitaj što ne postavi celu definiciju zajedno sa ilustracijama, već samo iseče ono što odgovara njegovoj šupljoj priči!
SALE NB:
http://www.deere.com/en_US/rg/infocenter/marketapplications/marine/hull_types/index.html
Hull Types
Boats perform in the water based on the physical shape of the hull, and how it sits in the water. The two general types of hulls are displacement and planing. Other types of hull construction combine features of the displacement and planing hulls and are called semi-displacement or semi-planning.
Displacement Hull
Displacement hulls push through the water as they have no hydrodynamic lift, or the boat does not rise out of the water as speed increases. The maximum speed of these hulls is typically between 1 and 1.5 times the square root of the boat length based on hull design. Some general characteristics of a displacement hull are:
Rugged construction
Easy to propel through the water at low speeds
Large interior spaces
Displacement hull
Planing Hull
Planing hulls are designed to run on top of the water at high speeds. To achieve this they typically have a very flat stern. The hull design (shape) does not limit the maximum attainable speed but does affect the power required for it to get on plane (on top of the water). Some general characteristics of a planing hull are:
At high speeds in rough water the vessel will have a jarring ride as it pounds into waves and swells
At high speeds, has a tendency to slide sideways in a turn
Tends to roll at rest
Inefficient at low speeds (takes more power to push through the water)
Planning hull
Semi-displacement / Semi-planing Hulls
Semi-displacement or semi-planing hulls have features of both planing and displacement hulls. They have a maximum hull design speed. Exceeding this speed can result in erratic handling and unstable operation. There is not one hull design characteristic that differentiates semi-displacement from semi-planing hull. The greater the hydrodynamic lift and higher the hull design speed the more likely it will be referred to as a semi-planing hull. Some general characteristics of a semi-planing/displacement hull are:
Has a pronounced chine (angular break where the bottom joins the hull sides) forward
Has versatility of combining speed with sea-worthiness
Offers a degree of useable interior spaces
Semi-displacement or semi-planing hulls
Obojio sam deo teksta, koji Barba tako rado citira u crveno. On voli crveno! :lol: Samo je zaboravio ostatak teksta, i ovu lepu ilustraciju ispod, koja jasno govori da se taj tekst odnosi na polu-deplasmanska V korita.
Plavim, a posebno zelenim sam obojio deo teksta koji je Barbi, eto, slučajno, promakao! :diablo:
Je li, na kojim ste vi drogama?! Čemu sve ovo?! Koji je cilj ovog dokazivanja da je "crni zid u stvari beo"? Šta ćete dobiti time??!
Do sad sam mislio da ne razumete ili da zbog sujete ne želite da razumete, sad je jasno da samo iz hira lupate kontru- samo ne znam zašto?!
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju