E, ovako treba... > Brodski motori
Marinizacija mercedes dizel motora - pitanja
wedzi:
hvala svima na predlozima i odgovorima :tenk:
andrijapajic:
DCI u svakom slucaju ima veci broj obrtaja od starog 300D, sto je dobro, ali uporedi koliko obrtaja imaju benzinci, da bi postigao ono sto zelis. Mozda vise dobijes i sa manjim slabijim benzincem i vecim brojem obrtaja, nego sa velikim dizelom. Za vanbrodske motore takodje ima racunice, jer onda olaksavas plovilo za tezinu motora, z noge i celu tu skalameriju, i stavljas motor od 100-150 kilograma, imaj i to na umu. Mada, ako neces da komplikujes, neki prostiji benzinac 100-200 ks, i da sto manje trosi, tako nekako :D
dexter:
Na koliko obrtaja gliseri od 6 m otprilike glisiraju? -benzinci od 200 ks npr 3000o/min, dizel od 200 ks se vrti na 3000 obrtaja ubudzen na mesto prethodnog benzinca. Hoge li se camac isto voziti?
andrijapajic:
Benzinac od 200 ks i dizel na 3000 o/min ne postizu istu snagu, tako da nece biti isto, snaga ce verovatno biti nesto veca u korist dizela, mada ne kao kod starih jer ovi novi dizeli rade na vecem broju obrtaja. U svakom slucaju, to se moze donekle kompenzovati odgovarajucom elisom koja ce na manjem broju obrtaja gurati vise vode, a da li je dovoljno za glisiranje... tu vec treba matematika i to dobra
MISE:
POSTOVANI!
MOGU LI UPOTREBITI KOPCU OD TORPEDA 18 KW DA BI MI KORISTILA ZA BRODIC OD POLIESTERA DUZINE 9 M NA MOTOR MERCEDES 240 D
KOJA BI KOPCA ODGOVARALAZA OVE PERFORMANSE A DA NE KOSTA MNOGO
ELISA JE OKO 40 SM
POZDRAV IZ OHRIDA
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju