E, ovako treba... > Plovila

Skadarsko jezero - patrolni čamac

<< < (4/10) > >>

njegos68:

--- Citat: SALE NB  20, 06, 2011, 07:55:42 pre podne ---
--- Citat: njegos68  18, 06, 2011, 15:21:50 posle podne --- Za žarove i lokvanje i travu nevalja sigurno...ima jedan na Plavnicu sa Yamahom 25 ks leti,ali travase obmota oko čizme i aj zdravo...

--- Kraj citata ---


Kakve veze ima korito sa čizmom?!  To je do motora, a ne do korita.  Jet pogon ima zatvoreni impelerski sistem i trava mu ne smeta!

--- Kraj citata ---
Nijesam pažljivo gledao ove slike motora,sad vidim da imaju jet pogon..  :good: e sad neznam dali mogu da idu kroz dubinu 25 do 30 cm,gdje se obično krap mrijesti.. dali i onaj policijski komander na prvoj slici ima jet pogon?

SALE NB:
Jet pogonu treba 10cm vode ispod usisa, da baš ne vuče kamenčiće i prljavštinu u impeler.
Usis je obično svega 2-3cm ispod linije korita, kod Komandera bi to značilo cca 25-30cm, ovisno o opterećenju.

Policijski komander je opremljen motorom sa klasičnim propelerom, pošto je pravljen za upotrebu na Dunavu, Tisi i Savi, ali ti čamci se prave i opremaju po želji naručioca, znači, ako platiš Jet pogon - dobiješ Jet pogon! :)

rendžer:

--- Citat: njegos68  20, 06, 2011, 08:52:23 pre podne ---
--- Citat: rendžer  18, 06, 2011, 15:25:54 posle podne ---poenta je da iskusni krivolovci nikad ne iznose sredstva za krivolov na kopno, jer su se opekli tako nekoliko puta. Tako da ostavljaju to u nekim svojim stekovima po vrba i trscaka.. i vazda izlaze "cisti". Primorani smo da ih hvatamo na djelu...

--- Kraj citata ---
Imaju oni ta mjesta gdje ostavljaju opremu ,vi to znate bolje ali tu ribu što izvade moraju da transportuju kolima ,kopnom..

--- Kraj citata ---
I uhvatis ga tako sa zivom ribom i on ti kaze "bio sam na mreze". I sto ces mu? Od osti je riba bar nekakav dokaz, jer je izbodena, ali od agregata je ona ziva. A i nemas pojma kako sudije znaju da budu teske ako im sve nije crno na bijelo..

njegos68:
 Znam da je komplikovano i teško...ali ako se agregati ne iskorijene ,jezeru nema spasa.. a sudstvo je posebna priča.. u nedjelju sam izmedju Beške i Starčeva naišao na mrtvog krapa od nekih 12 kila... pluta u fazi raspadanja..  :diablo:

rendžer:
Sale, par pitanja za tebe, ali i za sve koji znaju vise o tome..
Gledajuci slike i snimak ovog Commandera, vidim da je uvijek, prilikom glisiranja, jedno lice ispred kabine. To mi budi sumnju da se plovilo mozda cudno ponasa ako je cijela troclana posada u kabini, u zadnjem dijelu plovila, jer je logicno prednji dio plovila znatno laksi. Postoji li mogucnost da Commanderu zaista prednji dio "skace" malo zivlje prilikom glisiranja, pa makar preko sitnih talasa?

Oko jet motora me zanima stvar sto kazes da mu trava uopste ne smeta.. Nigdje ne vidjeh slike tog "usisnika" odozdo, ali ako moze da uvuce kamencice i mulj, moze i svakakvog drugog (ne)organskog smeca preko kojeg mi plovimo kroz plicake. Ono sto me zanima je, ako se propela vec zaglavi i zatrokira od takvog nekog materijala, kakav je postupak njenog ciscenja? Ne djeluje mi to bas jednostavno, obzirom da je ona sakrivena, a nama se obicno zuri u takvim situacijama. I zanima me da li sustinske razlike u performansama izmedju dvotaktnih i cetvorotaktnih motora ostaju nepromijenjene i u jet varijanti?

Unaprijed hvala :)

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju