E, ovako treba... > Domaća proizvodnja
Ko je proizvodjac ovog camca?
Kapetan:
pogledaj mladjin Lexmar 6SC camac ima neuporedivo vise prostora od ovog sto ti se svidja a slicnih duzina i sirina su , a o kvalitetu da ne pricamo ...
cena je od 9000 za osnovnu verziju (klot je jos jeftiniji) do 12000 u fulu .... i sa Mladjom mozes uvek da se dogovoris
direktan link : http://triprinceze.com/lexmar/lexmar.html
evo ti par slika pa proceni ... mnogo vise slika imas na gornjem linku
btw neka te ne brine motor od 100 konja, stavi taj tohatsu i ice ce kao i ova ladja od Lia Nautike
dale:
to sa bitvom je verovatno pogresio mesto postavljanja, mislim da takvih sitnica ima skoro na svakom plovilu, kada sam sredjivao moj camac gledao sam da sve uradim kako treba i kako mislim da ja naj bolje, ali sad vidim da sam i gde gresio, verovatno kad bi opet preradjivao camac opet bi vremenom isplivale sitnice.
kapetane slazem se sa tobom da je ozbiljniji gliser mladjin ipk je to pravo glisersko korito napravljeno za jace motore i bolje peformanse, greota je staviti 15ks motor na takav gliser, mislim da su to ipak razlicite kategorije glisera, svaki ima svoje prednosti. jedino ne znam kakav je kvalitet natrix 660 korita jer posle par godina boravka u cukarickom rukavcu gde mi je vez da ne popusti negde i pokaze nedostatke. ja sam zbog toga moju pasaru morao da sredjujem podvodni deo sa epoxidnim smolama, prajmerima i farbama da bi izdrzala u onoj kiselini. posto je lianautica mlada firma sa verovatno manje iskustva od ostalih proizvodjaca na nasem trzistu, pa ne znam dal su camci koje oni prave "prelezali decije bolesti", a ostalo je sve stvar potrebe, ukusa i mogucnosti
mesechar:
Mislim da momak koji je izlio kalupe i razvio modele fisherman,anakonda i natriks 660 vise ne radi kod Ljube a do tada pouzdano znam da su drzali kvalitet inace prodat je jako mali broj ovih plovila pa ne znam koliko je dobro upustiti se u ne bas malu investiciju. Inace camac je malo'glavat' hocu reci da je korito maleno za toliku nadogradnju ali to se uvek desava kad se postize stajaca visina na malom plovilu, vetar mu zasigurno nece biti dobar drug
Kapetan:
ajde vetar manje vise to se sa kilometra vidi da ne treba tako....
prvo i onsovno pogledja pramac koji je V i na koju je nakalemjen paciji kljun , tacno vidim kako neko pada u vodu zbog loseg stabiliteta ,
koliko vidim sa slika nemaju standard za prednju ogradu a resenja koja su postavili su jako losa, ovo sto ide u pun polukrug ce puci cim neko sedne na njega a to je prva stvar koju ce svako uraditi , onda imas problem sa ovom koja ima spirun koji definitivno ne moze da se koristi kao spirun i ne smes zgaziti jer zbog pacijeg kljuna na V koritu najverovatnije nema dobra ojacanja sto ce reci da ce jako brzo da se jave prve pukotine...
drugo krma ima neki "domace pameti" izum sa ovim zasecima na coskovima, pa to samo kod nas moze da se vidi , em nema svrhu em urusava stabilitet camca...
voznja camca uvek MORA iz stajaceg polozaja jer jednostavno nema mesta za stolicu zbog ove komode , a ako nema stajacu visinu u tom delu to je mucenje za medalju
sve u svemu jako lose osmisljeno i izvedeno korito ....
i nemoj neko da je prednje prozore nazvao sofersajbne :taunt:
mladjin camac sam ti postavio jer je to ozbiljno korito , ok slazem se da je greota staviti motor od 15 konja, ali ce se taj motor jako dobro pokazati na tom camcu jer ces ga koristiti u deplasmanskom rezimu sto ce reci da ce camac ici sasvim dobro ... koliko vidim mladja je stavio 115 konja ali mislim da bi ga izglisiralo i 50 60 konja , a takve motore polovne mozes naci po ceni koja je skoro pa upola manje od novog Tohatsu 15 konja...
sve u svemu cena je 20% skuplja a dobijas drasticno bolji camac... e jedino sto mladji fali je tenda ali mldja je ziv covek i mozes da pregovaras sa njim oko toga...
dale:
hvala kapetane na iscrpnim i iskusnim savetima, nemam nikakvo iskustvo sa gliserskim koritima, pasaru sam izucio do detalja, i najveca mana je sto je bas,bas spora bez obzira na snagu motora, zato razmisljam o poludeplasmanskom koritu, da bi povecao brzinu bar na 15-20km/h a da imam camac koji modu da koristim od aprila do novembra, a zatim na prikolicu i u dvoriste, koristim camac i kad je malo svezije npr 5-10 oC i kisa me nije nikad oterala sa reke, pa mi je zbog toga bitna nadkabina sa dobrom ciradom (tendom), sve to inam i sad na pasari, ali je mnogo spora, dobro podnosi oluju, vetar, talase malu se ljulja, al je sigurno morsko korito (duboka kobilica)
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju