Nautika opšta... > *** Grupa Gradjana Moja Ladja ***
Registracija broda u Delaweru
espresso:
registracija plovila na stranu zastavu je laksi deo posla. ja sam caletu to zavrsio za 2 dana. ali on ispunjava bitan preduslov, a to je sledece:
da bi ste uopste mogli da vozite brod pod stranom zastavom morate imate strani pasos sa upisanom adresom u toj zemlji. on svoj brod drzi u grckoj i tamo je stranac.
Kapetan:
--- Citat: espresso 26, 04, 2009, 17:00:14 posle podne ---registracija plovila na stranu zastavu je laksi deo posla. ja sam caletu to zavrsio za 2 dana. ali on ispunjava bitan preduslov, a to je sledece:
da bi ste uopste mogli da vozite brod pod stranom zastavom morate imate strani pasos sa upisanom adresom u toj zemlji. on svoj brod drzi u grckoj i tamo je stranac.
--- Kraj citata ---
mislim da medjunardno pravo ne glasi tako ali bilo bi dobro da nam neko to podrobnije objasni ...
mene samo zanima sta se desava kada me zaustavi nasa milicija?
zorter:
--- Citat: Kapetan 26, 04, 2009, 18:55:19 posle podne ---
--- Citat: espresso 26, 04, 2009, 17:00:14 posle podne ---registracija plovila na stranu zastavu je laksi deo posla. ja sam caletu to zavrsio za 2 dana. ali on ispunjava bitan preduslov, a to je sledece:
da bi ste uopste mogli da vozite brod pod stranom zastavom morate imate strani pasos sa upisanom adresom u toj zemlji. on svoj brod drzi u grckoj i tamo je stranac.
--- Kraj citata ---
mislim da medjunardno pravo ne glasi tako ali bilo bi dobro da nam neko to podrobnije objasni ...
mene samo zanima sta se desava kada me zaustavi nasa milicija?
--- Kraj citata ---
Mislim da je espresso u pravu. Da bi registrovao camac (ili vozilo ili ...) u nekoj drzavi, moras imati mesto boravka odnosno prijavljenu adresu u toj zemlji. A onda kad se to prevozno sredstvo koristi ovde, placa se taxa za koriscenje prevoznog puta, (zato nas i obilaze vecina zapadnih kamiona, pa idu preko Madjarske, Rumunije i Bugarske). Kod reka je malo drugacije jer mora da koristi tok reke, ali se sigurno placa taxa.
Postoji i mogucnost registracije na drugog vlasnika, pa uz ovlascenje, se moze koristiti ovde. Jedino ne znam da li jos uvek vazi, da ako upravljas stranim vozilom, vlasnik mora da bude prisutan u kolima.Tako ce onda biti i sa plovilima.
Sve je to mnogo peripetije, a malo koristi.Bojim se da je registracija i taxa skuplja od ovog poreza.Zato se moramo boriti da se ovaj namet svede na razumnu meru.Nesto simbolicno, sto moze svako da plati.A velike cifre neka slobodno ostanu (pa nek ih i dupliraju), za velike fabricke jahte od 300.000€ i vise.
skipper:
Ljudi, mislim da sva ta registracija u USA, nije baš najbolja opcija, ako nemate njihove papire, ili bar radnu vizu
espresso:
--- Citat: Kapetan 26, 04, 2009, 18:55:19 posle podne ---
--- Citat: espresso 26, 04, 2009, 17:00:14 posle podne ---registracija plovila na stranu zastavu je laksi deo posla. ja sam caletu to zavrsio za 2 dana. ali on ispunjava bitan preduslov, a to je sledece:
da bi ste uopste mogli da vozite brod pod stranom zastavom morate imate strani pasos sa upisanom adresom u toj zemlji. on svoj brod drzi u grckoj i tamo je stranac.
--- Kraj citata ---
mislim da medjunardno pravo ne glasi tako ali bilo bi dobro da nam neko to podrobnije objasni ...
mene samo zanima sta se desava kada me zaustavi nasa milicija?
--- Kraj citata ---
kada te zaustavi nasa policija traze ti plovidbenu dozvolu, dozvolu za upravljanje, i licna dokumenta (licnu kartu ili pasos). ukoliko je to srpski pasosu u njemu MORAS imati upisan trajni boravak u inostranstvu ili da imas inostrani pasos sa upisanim prebivalistem zemlje koja je pasos izdala. pored ovoga moras imati prijavu koju izdaje, mislim, ministrstvo za saobracaj da se plovilo po stranom zastavom koristi na unutrasnjim plovnim putevima u Srbiji. ukoliko sve ovo nemas pogranicna policija i carina imaju osnov za oduzimanje plovila.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju