E, ovako treba... > Vanbrodski motori
Sail motori
Bojan Bakic:
Ako za 5 godina pravis tu satnicu ti motori se isplate.Ako to pravis na godisnjem nivou taj motor nema tu sta da trazi.
parigroz:
Pa to mi je bio motiv za kupovinu.
Pravio bih ja i veću satnicu ali nema se vremena.
parigroz:
Dakle ovako.
Čamac spušten u vodu pre neki dan. Četvrta sezona počinje.
Radnih sati-sramota me je da priznam, 62 kuku (isuviše malo da bi se pričalo o motoru).
Generalno prošla i pretprošla godina su za mene bile totalni promašaj na vodi.
Elem, utisci do sada su sledeći:
-Motor radi odlično, zadovoljan sam.
-Remenicu u poteznici sam lomio dva puta, prvi put u garanciji i drugi put na kraju prošle sezone. Uzeo sam drugu originalnu od Yamahe polovne, prepakovao i oduševio se. Ide tri puta lakše nego sa starom Sailovom. Znači da je ta plastika qrtz kvalitet i loša obrada.
-Donji deo čizme ili ti kućište menjača se svo oljuštilo. Protektor je OK ali je fabrička priprema katastrofalna. To je sanirano, stavljen prajmer kako treba i ofarbano. (Dejan janković je to profi odradio thumbup).Na moje iznenađenje video sam u klubu Hondu 20 staru godinu dana sa isto tako oljuštenom farbom na čizmi. Biće da je generalno kvalitet drastično opao u odnosu na prošlu deceniju.
-Motor upaljen prvi put posle zime i radi ko Doxa.
-Sve u svemu SAIL je ok u odnosu na cenu ali definitivno ima loših momenata, srećom periferne stvari.
Nije baš neki izveštaj ali je jedini lol
Pozdravljam vas sve!
Drivee:
Izvestaj je odlican. Zakljucak da je veoma nepouzdan. Sa 60 sati ne sme da mu se desi nista!
parigroz:
Vidiš da sme. stri 114
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju