E, ovako treba... > Vanbrodski motori

Razlika izmedju duge i kratke cizme

<< < (3/5) > >>

fisherman:
Upravo tako vuce. 21mm vodootporna blazujka, i 8 inox srafova 10x80

IKA:
Takvom nadogradnjom sam ja počupao krmeno zrcalo na svom plastikaneru.Držim ti palčeve , mada sam skeptičan da ćeš bolje proći.Sama poluga koju sada čini nadograđeni deo je veća i sile koje će delovati na zrcalo su neuporedivo veće nego do sad. Sve najbolje...

IKA:

--- Citat: pingvin44  11, 06, 2011, 22:38:18 posle podne ---Da li je sva sila na punom gasu na sapi koja se sad drzi za ovu nadogradnju i to pod takvim uglom da moze da izlomi celo zrcalo ili je ta sila celom duzinom noge motora upravno na celo zrcalo?? Aj valjda sam bio jasan??

--- Kraj citata ---

Očigledno je da je sva sila na šapi koja je sada van (iznad) fabričkog zrcala.

IKA:

--- Citat: pingvin44  11, 06, 2011, 22:44:05 posle podne ---Ok, a da li ista menja stvar ako se na dnu zrcala dodiruju camac i noga ? Svu silu pravi elisa koja je dole i gura upravno na camac a ne na gore ili ukoso?

--- Kraj citata ---

Bilo bi idealno kad bi se čizma oslanjalana na dno korita (zrcala) ali nisam siguran kakva bi tada bila upravljivost , a i verovatno bi sve vibracije motora bile prenešene na korito.

Nemo:
Bilo bi dobro da dodas neko ojacanje i ako su ti rekli da je veca sila nego sa kratkom osovinom na nosac motora.

Dva kosnika sa nosaca na patos ili dva ojacanja levo i desno za plasticno dno.
Moj savet pre nego li se upustis u voznju.
Izdrzace neko vreme ali posle...?
Jos ako budes naisao na neki talas to jos pojacava cimanje motora ...

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju