E, ovako treba... > Mercury & Crysler
CHRYSLER 20
Bucho:
Upravo mi je to problem: do trecine gasa ide normalno, posle toga kao da je otkinuo stift,
kada je zamotao kanap oko elise ugasio je motor istog trena, znaci otpada mogucnost da elisa proklizava na gumi. Vodu bukvalno elisa kuva. Da li je moguce da je osovina kratka u odnosu na dasku? Nisam na vodi obracao paznju na to.
SALE NB:
--- Citat: Bucho 23, 04, 2009, 07:39:41 pre podne --- Upravo mi je to problem: do trecine gasa ide normalno, posle toga kao da je otkinuo stift,
kada je zamotao kanap oko elise ugasio je motor istog trena, znaci otpada mogucnost da elisa proklizava na gumi. Vodu bukvalno elisa kuva. Da li je moguce da je osovina kratka u odnosu na dasku? Nisam na vodi obracao paznju na to.
--- Kraj citata ---
Može jedino da bude preduga! Ako ti je elisa cela u vodi, to je onda u redu. Najefikasnije iskorišćenje elise se i dobija kada je ona tik ispod površine, jer je tada najmanji deo čamca i motora u vodi, i pravi najmanji otpor. Pogotovo na gliseru. Na bazi toga su posle i razvili tzv. Surface drive, koji je najefikasniji ( najbrži ) pogon na vodi - do sada. Ali to je već druga priča.
Meni to liči na debelo pogrešan trim. Do trećine gasa korito ide deplasmanski, a zatim, počinje da gura vodi ispred zbog previše oborenog pramca. To izaziva kuvanje pozadi, jer elisa proklizava u mestu.
Ja bih probao da se poigram sa trimom, za početak, ili probaj ponovo vratiti motor na onaj prvi čamac. Ako dobro ide, onda definitivno trim i/ili elisa nisu odgovarajući.
Probaj da svu težinu u čamcu baciš koliko je moguće na krmu, i digni motor na poslednju rupu.(čizma što dalje od daske)
Ako ti tad ne digne pramac u nebesa i ne izglisira - onda definitivno ne prenosi snagu kako treba. Posle spuštaj postepeno na niže rupe i raspoređuj težinu u čamcu dok ne nađeš neki optimum.
zoki novus:
slab je to motor za taj gliser nemoze da ga izglisira
SALE NB:
To i ja mislim, pogotovo ako je trim pogrešan nema šanse.
Bucho:
Sve sredjeno, motor radi kao satic, jedino nema dovoljno snage da izglisa sa dvoje. Ipak je to tezak camac za njega. Recimo na elanu 402 glisa ko pravi. Sto se tice problema, resen tako sto sam skratio krmenu dasku za 10 cm. ELISA MORA DA BUDE ISPOD KORITA, tj. kavitaciona ploca u ravni ili par cm ispod linije korita.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju