E, ovako treba... > Restauracije

Rekonstrukcija vojnog remorkera

<< < (9/15) > >>

drug_igrutin:


e a kakve su ovo metlne sine cini mi se da su skoro dodate ? odmah iznad mesta gde je bio tocak
[/quote]

U originalnoj veziji, motor je imao zatvoreni sistem hlađenja, išle su dve cevi ispod dna i ove šine koje vidiš su L - profili koji su služili kao zaštita tih cevi za hlađenje. Nisu zavareni 100% za korito, pa i to sada varimo, verovatno ti se zato čini da je novo.
Nismo hteli da ih skidamo, možda će malo povećati otpor u vodi, ali biće korisno ako krenemo tvojim stopama - da jašemo panjeve po dunavu  :).
Pozdrav

Kapetan:

--- Citat: drug_igrutin  05, 10, 2009, 21:00:35 posle podne ---.... ali biće korisno ako krenemo tvojim stopama - da jašemo panjeve po dunavu  :).
Pozdrav

--- Kraj citata ---

e sto su mladji narastaji , umetnicke duse odma oce na "rezbare" panjeve :)

BOKAC:
Igrutine druze ,ima li sta novoga sa ladjom?

drug_igrutin:

--- Citat: BOKAC  12, 12, 2009, 00:33:53 pre podne ---Igrutine druze ,ima li sta novoga sa ladjom?

--- Kraj citata ---

Novo je da je onaj lepi lim, sa prethodne slike, sada već potpuno prekriven rđom  :)

Bokac, zavrsili smo kobilicu, ostalo je još par varova da se završi ( postojeći L profili koji su zavareni po dnu su mestimično vareni, trebamo još njih da zavarimo 100 % ) , al moraćemo da sačekamo da prođe zima.
Mada ovako  nemoramo ni da praznimo vodu iz korita   :)

Čim bude nešto novo javljam
Pozdrav

kemppi:
@drug_igrutin-e
Dobro si se ti nama javio,uvek sam se cudio kako vojni remorkeri nikada nisu zardjali,pa kada si napisao da su od pocinkovanog lima,resio si mi dilemu.Postoji jedan problem kod njih, pocinkovani lim se ne vari,jer su isparenja cinka prilikom zavarivanja izuzetno kancerogena i stetna za udisanje,pa ako bas mora onda se obrusi po 25mm od vara,da bi se uklonio povrsinski sloj cinka,i opet se glava odmakne,jer je cink hemijski vezan za celik,tj ne moze se u potpunosti odstraniti.Cink se topi na  temparaturi 419C,ključa na 907C,dok se gvoždje topi na 1535C,tj da bi zavario gvozdje moras zagrejati na 1600C,a cink tada prsti kao iz vulkana.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju