E, ovako treba... > Restauracije

Rekonstrukcija vojnog remorkera

(1/15) > >>

drug_igrutin:
Na putu da postanemo vlasnici broda, pala je i prva kupovina nečega sličnog.
Dakle radi se o koritu vojnog radnog čamca, dimenzija 8x2 m, a na slici možete videti kako sada izgleda.



Inače u ovu ludost se upuštam sa bratom, jer bi bio malo prevelik zalogaj za samo jednoga od nas, kako psihički i fizički, tako i finansijski.

Planiramo da uradimo nadogradnju 2 kabine, ugrađujemo motor volvo penta od 90 ks sa Z-nogom, a radove počinjemo sa izmenama na dnu korita.
Obzirom da sam na forumu naišao na pregršt korisnih informacija, rešio sam da na istom detaljno prikažem sve faze ( iliti muke ) rekonstrukcije jednog ovakvog plovila. možda bude i to od koristi nekim sličnim entuzijastima.
Prvi ozbiljniji problem na koji smo naišli je okretanje korita kako bi izbegli varenje "iznad glave", a i dosta je lakše da se izvedu radovi na dnu korita. Nadam se da ćemo ovaj problem uskoro rešiti a evo i jedne slike skalamerije koju smo uradili za ovu akciju.

zorter:
Bravo igrutine. Ideja da podelis s nama sve tvoje muke je vise nego odlicna. Pored toga sto ce faze rada na prepravci nekom dobro doci, i tebi ce pomoci neke sugestije s nase strane. Reci nam koji motor si zamislio da postavis, kakav oblik kabine (ako uopste planiras kabinu), sta planiras da odradis na koritu (da li i kako zatvaras deo gde su ulazili tockovi), ma uostalom reci nam neke tvoje planove oko ovog plovila. Veliki pozzzzzz

zorter:
E da, tek sad malo bolje pogledah drugu sliku, gde se vidi da si isekao deo gde su bili tockovi i zadnji deo korita. Koji je lim na koritu, kojim limom ga "krpis" i kako se vari (autogeno, elektro, CO2 ....)? Izravnjavas li zadnji deo korita sa prednjim? Kako si resio osovinski vod (ako ide brodski motor)? Daj malo vise idejnih informacija. Pozzz

mossi:
Evo josh jedna fotka, Pasha Zoki i njegova ladja.

zorter:
Koliko vidim moze da se vari elektro-aparatom. Mossi cini mi se da je bas ovaj bio negde na postu i da je predvideo dogradnju t.j. poravnanje korita u tabanu, da ne bi bio ovako izdignut zadnji deo. Dokle se stiglo sa tim radovima?

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju