Opšta...Tu smo... > Stigao sam !!!
tu sam!
vukan:
Postovanje svima,
Da se predstavim: Vukan, 38 god., iz Beograda, trenutno bez ladje (uskoro ce biti nesto).
Ovde vec imam neke poznanike, doduse sa drugih foruma ali eto, srescemo se sada i na vodi :D
Odmah bi da pitam iskusnije za savet. Uzeo bi Elan 495 sa kabinom pa me interesuje na sta treba posebno da obratim paznju kod ovog modela?? Dosta sam upoznat sa osmozom pa me zanimaju ostali moguci problemi.
Model je jako slican ovom:
http://www.kupujemprodajem.com/elan-495-sa-kabinom-378245-oglas.htm?filter_id=2266582
Unapred svima hvala.
Vidimo se uskoro na vodi!
Профа:
Добро дошао.
О овом моделу се већ дискутовало, па покушај мало потражити на Форуму.
njegos68:
Dobro došao! :good:
sale.m79:
Dobro dosao :stop: :slow_en: :drinks:
SALE NB:
Dobrodošao Vukane! :good:
Ja sam vlasnik originalnog Elana 495 , i ako nađeš takvog, problemi sa osmozom su malo verovatni, kod iole održavanih čamaca.
Darkobp, na primer, ima originalnog Elana koji je ležao podavljen u vodi par sezona, pa opet nema problema sa osmozom.
Slovenci su dobro radili svoj posao.
Rađeno je dosta kopija tih Elana, kao taj iz oglasa koji si postavio. Tu kvalitet značajno varira, iako se recimo zna da su čamci koje je radio pokojni majstor Bata iz Starih Banovaca odlični. Poznati su kao "BIC" ili "Batina korita".
Bata je radio 3 verzije ( koliko ja znam), 5 metara sa niskom kabinom ( nešto kao taj iz oglasa), i verzije od 5,5 i 6 metara sa nadkabinom.
To je i glavna prednost tih čamaca, jer nude više prostora od originala.
Ovaj mi se čini da je iz Batine radionice, iako ova nadkabina deluje kao da je dograđivana ili izmenjena
http://www.mojaladja.com/index.php?option=com_adsmanager&page=show_ad&adid=1096&catid=1&Itemid=10
Ovo je moj Elan sa originalnom kabinom:
http://www.mojaladja.com/index.php?option=com_adsmanager&page=show_ad&adid=1057&catid=1&Itemid=10
Nema tu nekih velikih problema, kod originala treba obratiti pažnju na dihtovanje između korita i kabine, i na stanje zrcalne daske ( to važi za svaki plastični polovni čamac), jer ipak treba da nosi velike motore. Predviđeni su za motore do 70-80 ks, iako se na vodi mogu videti i sa motorima od preko 100 ks.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
Idi na punu verziju