E, ovako treba... > Elektro motori u nautici i ...

Evinrude, ali ne obican

<< < (3/13) > >>

marke:

--- Citat: Dule  02, 05, 2011, 08:31:05 pre podne ---Maksimalni broj obrtaja 2200 i to je razlog zašto ne može da glisira. Noga na koju je stavljen je pravljena za motor od 6-7000 obrtaja. Ali sada Nikola stavlja teretnu elisu i plovilo će dobiti na brzini.

--- Kraj citata ---

Mislim da treba zameniti postojecu sa brzom elisom ali sa jaceg motora.
Nema sanse da se dobije na brzini sa sporijom elisom jer teretne elise imaju manji korak a vecu povrsinu peraja da guraju vise vode.
Ako se vec ne moze dobiti na broju obrtaja onda treba probati sa brzom elisom ciji je korak veci pa ce pri malom broju obrtaja ici brze (kroz vodu).
A da bi dobili i na potisku onda koristiti takodje brze elise( zbog malog broja obrtaja) ali za jaci motor jer one imaju vecu povrsinu peraja da prenesu vecu snagu.

 

zorter:

--- Citat: marke  02, 05, 2011, 14:45:42 posle podne ---
--- Citat: Dule  02, 05, 2011, 08:31:05 pre podne ---Maksimalni broj obrtaja 2200 i to je razlog zašto ne može da glisira. Noga na koju je stavljen je pravljena za motor od 6-7000 obrtaja. Ali sada Nikola stavlja teretnu elisu i plovilo će dobiti na brzini.

--- Kraj citata ---

Mislim da treba zameniti postojecu sa brzom elisom ali sa jaceg motora.
Nema sanse da se dobije na brzini sa sporijom elisom jer teretne elise imaju manji korak a vecu povrsinu peraja da guraju vise vode.
Ako se vec ne moze dobiti na broju obrtaja onda treba probati sa brzom elisom ciji je korak veci pa ce pri malom broju obrtaja ici brze (kroz vodu).
A da bi dobili i na potisku onda koristiti takodje brze elise( zbog malog broja obrtaja) ali za jaci motor jer one imaju vecu povrsinu peraja da prenesu vecu snagu.

--- Kraj citata ---

Uz verovatnu preradu sredisneg dela (caure) koja "naseda" na osovinu... :download: :heat:

Bilo da je na nutove ili sa Shtift-om.

Inace se slazem sa marketom, da se teretnom elisom ne moze dobiti na brzini. :good:

IKA:
Dule zbog čega bi osovinski vod na pasari imao prednost u odnosu na prikazani sistem sa čizmom nekog VB
Dali bi razlika u ta dva sistema bila značajnija,što se tiče gubitka snage na recimo čizmi.
Pojasni malo tu razliku.

IKA:
U zavisnosti od odnosa tanjirasto konusnih zupčanika u redukciji , moguće je povećati snagu,na uštrb smanjenog broja obrtaja.
Na osovinskom vodu broj obrtaja vratila bi bio isti kao i broj obrtaja osovine motora.
Kada bi se u čizmi izvršile izmene zupčanika takođe bi moglo da se dođe do odnosa 1-1.Ako je broj obrtaja pomenutog motora 2200 sa tom čizmom imaš umanjenje broja obrtaja na osovini elise pa ispada da ona sa tim motorom nemože da dobije više od, recimo, 300-400 obrtaja.Ako bi se u čizmi promenio odnos zupčanika moglo bi se dobiti da se osovina elise vrti isto koliko i osovina motora.
Sigurno da je to komplikovanije od ugradnje osovinskog voda ali lično nisam ljubitelj osovinskog voda, koji neminovno zauzima prostor u kokpitu , ili traži podizanje nivoa patosa ako ide ispod.
E sad, dal dobro razmišljam , nemam pojma, al vidi se da razmišljam

oblak:
Ja vec vidim na mom Vagabundu ovakvo rešenje. Imam samoprazneci kokpit i ispo njega prostora da ugradim shta hocesh i baterije i motor, osovinski, sve.... Dule, koliko koshta ovaj viljushkarski motor i paket baterija od 350 ah, mada se moze uzeti i 10 komada novih od po 35 Ah i povezati u paralelu. U toj varijanti Varta silver koja je dosta laksha od klasichnih je oko 4000 din, znachi baterija 400 eura. Interesuje me samo , dal je bolje koristiti dubokopraznece akumulatore ( zelatinske) zbog boljeg iskorishcenja snage? Oni su dosta skuplji

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju