E, ovako treba... > Johnson & Evinrude
Johnson 4
Arsa:
Ja imam motor tog tipa, samo sto on ima odvojeni rezervoar. U sustini zadovoljan sam. Nije me do sada nikada izdao. Jeste bucniji od Tomosa ali je i brzi.
Ta dva regulatora ispod rucice za gas su sauh i podesavanje smese vazduha u motoru. Motor se, kada je hladan, obavezno pali na sauh.Sauh se povlaci ka sebi a ne treba ga okretati levo desno. Gas je tada podesen na ler.Kada se ugreje nema problema sa paljenjem. Regulator smese nisam nikada koristio posto sam uocio da se taj regulator automatski pomera u skladu sa tim da li dodajem ili oduzimam gas.
Na zalost, nemarnoscu nekih ljudi u Radeckom, moj motor je pao sa nosaca, napuklo mu je kuciste i malo se iskrivilo na bocnom delu. Ipak i dalje lepo radi.
Bunilo me je to sto u radu iz motora ne izlazi mlaz vode kojiom se motor hladi vec se vidi nesto kao izmaglica. Posle su mi u servisu rekli da je to normalno kod njih.
Mislim da kacintata ima bas takav motor i da ga prodaje za nesto manje para.
I ja sam motor platio oko 250 e. :drinks:
Outboard Master:
to bi trebao biti ovakav o kome mi pricamo!
A kontrolni mlaz se nevidi kod nih jer vecina vode izlazi na onih 6 rupica na cizmi a i malo gore vise na auspuh znaci tesko ga je kontrolisati dali ide ili neide impeler.
VMilos:
Pozdrav drugari,
Evo i ja da se prikljucim u ovu diskusiju kao apsolutno i bezuslovno NOV po pitanju vanbroskih motora. Kupih pre dve nedelje Johnson 4HP SeaHorse. Uvezen iz Svajcarske. Ne mogu da pogodim koje je godiste. Na plocici mu pise 4BA74R. Pretpostavljam da je 74 godiste. Dalje, ima problem na karburatoru takav sto mu je leptir na delu za vazduh kao da je neko istopio jednu polovinu. Da li mi neko moze reci da li i gde da kupim taj leptir ili da ga pravim? Kada rukom pokrijem usis vazduha na karburatoru pali iz mesta. Vidim da ovde pisete o stelovanju dovoda goriva i obzirom da ima sopstveni rezervoar, pitam vas da li ima mogucnost da se prikaci rezervoar direktno na karburator jer od njegovog rezervoara crevo ide direkt u karburator.
E da, nema gas na rucici, vec na poklopcu, ono levo STOP, sredina START i desno FAST ;o)
Eto, toliko od mene u ovom postu. Ako neko moze da mi pomogne sa gore navedenim problemima ja mu se unapred zahvaljujem.
Pozdrav svima koliko vas ima ;o)))
Navigacija
[0] Indeks poruka
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju