E, ovako treba... > Johnson & Evinrude

Johnson 4

(1/2) > >>

Pingvin44:
.

zorter:
Na  chatu si trazio broj Mila Johnsona, evo ti:

011 354 31 21 i mobilni 063 271 888

A malo vise detalja ti moze reci Outbord Master kad se pojavi. :good: :drinks:

njegos68:

--- Citat: pingvin44  20, 04, 2011, 10:03:32 pre podne ---Hvala Zortere. Zna li neko sta o ovom motoru?

--- Kraj citata ---
  Ima ga moj brat,leži mu negdje u šupi...  :lula: ja sam ga vozio par puta... ide bolje od pente,samo mi sečini da je rezorvoar litar ipo,nisam siguran..ima 2 klipa i ravnomernije radi od pente..to je dosta star motor ali i prilično izdržljiv..mene je nervirao onaj gas koji nije na ručici za upravljanje,nego namotoru lijevo desno...i uvjek se dešavalo da se sam smanji od vibracija....po meni 250 eura je mnogo...najviše 150...mada to je samo moje mišljenje... :dance1: 

Mezija:

--- Citat: pingvin44  19, 04, 2011, 23:08:26 posle podne --- Ispod te poluge ima dve rupe na kojima pise nesto tipa " sporo podesavanje gasa " i " brzo podesavanje gasa ". Samo na engleskom...

--- Kraj citata ---

Obicno je tu tockic kojim se steluje smesa (vazduh-gorivo), majstor mi je rekao da sve mogu da diram al to nikako ,Jer ako nije nastelovan trosi sacuvaj boze

Outboard Master:

--- Citat: pingvin44  19, 04, 2011, 23:08:26 posle podne ---Drugar kupio a slabo mu je poznavanje interneta pa me zamolio da pitam.
Dakle, Johnson 4, ima rezervoar na sebi od 2,5 litre. Rucicu za gas klasicnu nema. Tj ima rucicu ali se sa njom samo upravlja i lomi se na pola. Gas mu je na polugu levo-desno na samom motoru sa njegove prednje strane. Ispod te poluge ima dve rupe na kojima pise nesto tipa " sporo podesavanje gasa " i " brzo podesavanje gasa ". Samo na engleskom. Ovaj sto mu je prodao kaze da je nekada za te dve rupe bila i rucica ali da je sada nema. Takodje mu fali i neki poklopac karburatora. Motor radi i bez toga ali navodno vise trosi. Ko zna iz ovog mog opisa svaka mu cast sto je razumeo mene a i neka kaze nesto vise o njemu. Takodje, gde da nadjemo taj poklopac rezervoara i ko je u Beogradu najbolji za delove i servis.
Motor placen 250 evra. Mnogo li je? Malo li je? Ajd pa hvala...

--- Kraj citata ---

to sa rucicom je normalno kod tog modela, gas se daje (znak zec i konrnjaca) na motoru i stluje vazduh gorivo smesa, kad ga upalis i bude se zagrejao ti pomeraj vazdug gorivo smesu dok ne radi motor na leru mirno i jednako pa nakon kratke voznje ako nepase primanje gasa ti malo nastluj sa tamo vamo ali normalno kad ga stavis na izmedju to bi trbalo da je ok nastelovano. kakav poklopac ima karburator? mozda palsticni koji sluzi kao vazduh filter? i ako on fali nije ni vazno. na vodi nema prasine hehehe. To da vise trosi je glupost zato sto ako je prestelovan on ce ti se ugasi cim das gas malo brze i kad je pod teretom znaci nelogicno. za te poklopce moraces nesto imprivizirati ili nakaciti externi tank na njega to je najbolja solucija , imao sam kao jednog i to sam uradio, onaj integrisan tank moze sluziti kao sos rezervar.
E sad 250 evra nije mnogo ako je dobar a ako nije jeste mnogo. to su cesti motori na malim gumenjacima i u sustini su vrlo dobri i pouzdani. Kakav mu je seriski broj? jeli pocinje naprimer: BR 72 ..... ili BJCU43489 ili kako? pa da vidimo koje je to godiste ili foto baci da ga vidimo.
 :tenk: :tenk:

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju