E, ovako treba... > Vanbrodski motori
TRIM MOTORA
budens72:
Koliko vidim čamac je tipa smederevac i on je švancovan tako da mu ne odgovara jači motor jer neće izglisirati, samo će potapati krmu i dizati pramac..... savet je da ga voziš u režimu u kom se najbolje ponaša i najbolje ide a to je sigurno deplasmanski za taj čamac... postoji mogućnost prepravke korita, ali to ne bih preporučio, u svakom slučaju i da se prepravi ne bi mu bio dovoljan 9.9 ks motor već bar 20 ks za glisiranje.... zbog težine čamca
Zoran Marinković:
eek
Nekako imam utisak da ti je elisa "prevelika i prebrza", Na mom Johnsonu od 20 ks je elisa 9 x 9 i sa mojim čamcem ide sasvim
lepo, glisira i sa trojicom a kada se forsira sa većim opterećenjem imam osećaj da mi je motor jači nego što elisa može da prenese na vodu
i javljaju mi se "kavitacione rupe" karakteristični trzaji....
Po ovome kako si napisao izgleda da obojica imamo pogrešne elise, a bilo bi dobro da probamo i zamenimo elise, čisto da znamo
šta bi bilo kad bi bilo... a ako smo negde blizu rešili bi uz 'ladno 114 i toplu kaficu.... ok
sharke:
Pošto planiram da promenim čamac ,onda nek ide ovako ,što kaže Budens 72,voziću ga kako mu najviše,odgovara.Jedan majstor mi je rekao da je to turbo elisa,onako na prvi pogled.Zorane ako bude problema sa drugim čamcem,onda ćemo se nekako naći i zameniti elise,da probamo.a uz to normalno 114 114.
Zoran Marinković:
114
Imam negde u vikendici još jednu elisu koju sam kupio za ned'o Bog, kad budem otišao moraću da vidim oznaku i mogu da ti pošaljem
da probaš pa ćeš odmah videti kako 25648 se ponaša. Ako sam dobro video na slikama i tvoj Johni ima elisu sa štiftom, bilo bi dobro
da premerimo rukavce i štiftove i uporedimo.
Uopšte nije važno da li ćemo i na koji način kasnije praviti dogovore, važno je da saznamo šta je to što nama treba
bugi:
Ako je camac svansovan pozadi nema nista od glisisiranja...ili vozis polako ili stil lale gator 114
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju