E, ovako treba... > Vanbrodski motori
TRIM MOTORA
Kapetan:
Koji je ispravan ugao za trim motora?
SALE NB:
Ne postoji "default" trim položaj.
Trimovanje se vrši ovisno o tipu plovila, obliku korita, težini i veličini, zatim i o načinu plovidbe ( glisiranje ili deplasmanska plovidba), a na kraju o rasporedu težine, opreme i putnika u samom čamcu. :smile:
Dakle,..... :taunt: :taunt: Ako uzmeš da je ugao od 90 stepeni u odnosu na horizontalnu liniju trupa neki osnovni položaj, onda ideš i do +/- 15 stepeni, već ovisno o tome šta ti trim motora i položaj zrcala dopušta.
skipper:
Kao što kaže Sale, ne postoji pravilo. Dva ista plovila a različit trim za istu brzinu. Ja kombinujem tri stvari.
1. Vizuelno gledam polozaj motora,
2. Mnogo koristim uši i slušam zvuk motora,
3. Pratim broj obrtaja i položaj trima na satu.
sharke:
Na čamcu od 4.5m,metalni,stavio sam Johnsona 9.9,sa elisom 9 1/2 x10,imam problem što se na jačem gasu mnogo podiže pramac.Toliko se podigne da nevidim kuda vozim,a deluje i smešno.Pri tom motor je na zadnjoj rupi za štelovanje trima.U pitanju je kratka osovina motora.Čak i kad neko sedne napred,ponaša se isto. sha
Darkobp:
Meni se cini da je to normalno,jer ti sad u takvom rezimu plovidbe pokusavas da predjes granicu deplasmanske voznje sa tim camcem i tim motorom i normalno je da potapa krmu ;) Ili ti treba jaci motor da izglisiras(naravno ako je to moguce ako nije svancovan camac ili tako nesto) ili vozi lepo lagano na pola gasa
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
Idi na punu verziju