E, ovako treba... > China

parsun

(1/7) > >>

busa2:
neko mi je savetovao da malo prokomentasisem ovaj motor koji imam evo 2,5 godine :
 
parsun 15 (naravno cetvorotaktni motor ) sa dugom čizmom

apsolutno preslikana yamaha 15 (stariji model 90 godine)čak i svi delovi pasu sa yamahe tezak i glomazan muka ga postaviti i skinuti.sama cena motora govori da tu nesto nije yamaha (iako na parsunu ima delova od yamahe). sva plastika je lose odradjena (kapa, rucica upravljaca i brdo neke sitne plastike stalno zvecka 3-4 puta sam sve nesto dotezao ali ona i dalje zveci , najvise me nervira poteznica za paljenje malo ,malo koci zagljavljuje pa skidaj kapu i steluj leziste...(drugar ima elektro start na parsunu ali i on kuburi sa paljenjem). meni je posle 30 sati rada riknuo stator (sva sreca u garanciji) pa posto tada nisu imali parsunov stator ugradili mi orginal yamahin.jos jednom je liku otisao stator nakon 30-50 sati rada i plovak goriva posle 5 dana koriscenja (verovatno fabricka greska ) .razgovarao sam sa jos par ljudi  (posto na mojoj marini ima nas 5 sa parsunom 15. ima tu decijih bolesti lose finalne izrade ili lose sklapano ili bez neke ozbiljnije kontrole gotovog proizvoda ali zato je ta cena.ali parsun 15 jos nije izdao nikog u voznji drugar sa marine ga ima na big futu 3 god ni jedan kvar a dusu mu uzima . znaci kako se zalomi . u razgovoru sa majstorom potvrdjeno da je bilo jedino malo problema sa tim statorima ali to je sve (naravno ta plastika je takva kakva je). kazu da sve sto nevalja se javi te prve dve godine kolika je i garancija i to resi servis posle samo sipaj i vozi tako je i kod mene ako zanemarim prvi peh (stator ) i losu plastiku zadovoljan sam.
ako bi mi neko ponudio yamahu 15 iz 95 god i parsuna 15 novog pre bih uzeo novog parsuna ipak ima 2 god garanciju.
ali ja i dalje patim za HONDOM  :sorry:

Darkobp:
Vlada u Futogu ga prokomentarisao-Odlican motor,al za nas servisere!!  Mal' mal pa su kod nas :taunt:

SALE NB:
Busa, ima li neko od tvojih neka iskustva sa Parsunom 5 i 9.8?
Da li za njih generalno važi ista priča?

busa2:
darkobp slazem se ,ali ima i onih za koje licno znam da su prezadovoljni . mada i ti majstori svaka svima cast ali i oni znaju da .....na kraju svako ko ima para neka kupi yamahu pa nece rizikovati (mozda), niko nas nije terao da kupimo parsuna ali u 15 je razlika 1000 evra.
 :new_russian:

sale parsun 5 je motor na koji su se zalile 70 % musterija (znaci jako lose )to je prvi motor koji su izbacili i majstori najvise na  njega pljuju . a 9,8 i 25 su jos novi i neznam kako prolaze na trzistu mada koliko sam cuo nije ga mnogo u srbiji prodato ove godine.cim cujem nesto izvesticu. :drinks:

oblak:
Ja imam PARSUN 5 starog 2 godine. Koristio sam ga  kao glavni motor na jedrilici 6,6x2,1m i koju je gurao uz Savu dobrih 10 km/h ( mereno GPS-om). Vrlo je jednostavan, ja sam mu izvukao komande za gas i menjach, a trošio je maximalno 1,5L pri punom gasu a moglo se voziti na 2/3 i opet je išao istom brzinom a trošio do litra. Imao je jednu "dečiju bolest",
naime, plovak za gorivo je pustio benzin pa je karbon prelivao. To sam otklonio običnim super lepkom, zalivši mu spojeve plastike sa limenim nosačem. Od tada pa do sad nikad nije omanuo. problema sa poteznicom nema, ako se ne cima kao nenormalan, i ako se konopac prvo zategne a onda vuče. Kao i kod svega, ako ga čuvaš traje. Sad sam mu vratio ručicu i drzim ga za pomoćni motor.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju