E, ovako treba... > Restauracije

Sređivanje i farbanje poliesterskog čamca

<< < (11/26) > >>

SALE NB:
jbg. istina.  :agree: Ali golf ili stara mečka, nema tu više od 60-70 konja. Za bilo šta jače od toga se mora gledati turbo ili neki veći benzinac.

giganova:
60/70ks je mnogo osim ako neces da glisiras.Po meni je bolje iskoristiti racionalno 30ks nego da mi bezveze urla130ks.Ako ti treba za glisiranje,a neinteresuje te potrosnja tu se koriste benzinci tipa mekruzer i sl.

Kapetan:

--- Citat: giganova  16, 01, 2009, 17:38:28 posle podne ---60/70ks je mnogo osim ako neces da glisiras.Po meni je bolje iskoristiti racionalno 30ks nego da mi bezveze urla130ks.Ako ti treba za glisiranje,a neinteresuje te potrosnja tu se koriste benzinci tipa mekruzer i sl.

--- Kraj citata ---

vidi ... gresis... ovo sam vec negde napomenuo... meni je isto trosio tomos 18 konja i ovaj sada evinrude od 50 konja...

sa jacim motorom sam dobio par bitnih stvari:

1 motor radi na 3/7 gasa znaci ne unistavam motor na maximalnom broju obrtaja
2 sigurniji sam da mogu da se iscupam iz problematicnih momenata jer imam vise snage
3 dobio samo mozda 1-2 km /sat brzu ladju..

ovaj prvi razlog je sasvim dovoljan da se odlucis za najaci motor koji mozes da priustis...

ma samo trebas da pipnes vodu na kontrolnom mlazu na mom starom, tomosu i na evinrudu... na tomos je bila recimo oko 60 stepeni jedva se drzala ruka.. na evinrudu maximalno 1 stepen iznad temeperature vode... mozda ti to govori dovoljno :)

giganova:
Kapetane mozda si upravu,mada pricamo o stabilnim brotskim motorima sa kojima ni ja nemam neko iskustvo.Planiram da eksperimentisem.Ostavio sam prostora da mogu ubaciti kamionski motor pa cemo videti.
Tvoj brod ide brzinom kojom ide i to mu je maksimum za taj tip korita,mozes ugraditi i mlaznjak nista neces dobiti osim na potrosnji.Sam si rekao da ti je istom brzinom plovio sa 18 ks koja kosta 400e i sada sa 50ks koji kostaju par hiljada e.Znaci dobio si gomilu neiskoriscenih konja i veliku novcanu razliku.To sto si naveo za temperaturu nije neko merilo svaki motor ima razlicitu optimalnu radnu temperaturu,a dosta zavisi i od stanja pumpe sa impelerom

SALE NB:
Ma ne znam baš za glisiranje. Kad bi se skipper otvorio za ona 2 E-tec Evinruda, pa da ih isprobamo na Kapetanovom "Tabanašu".
Evo ja se kladim u 'ladno pivce da bi izglisirao! Ako je skipper za, to bi bio u svakom slučaju zanimljiv eksperiment. :taunt: :yahoo: :yahoo:

 

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju