E, ovako treba... > NAUTIČKA DISKUSIJA

улога дуплог дна

<< < (3/3)

Kapetan:
tvoj camac jeste stabilan , ali to nema veze sa duplim dnom ... a zbog dplog dna tvoj camac trazi vise odrzavanja ali i daje vecu sigurnost sto je takodje jako bitno ...

Nemo:
Duplo dno su napravili ljudi koji su razmisljali unapred.
Ne bitno sta se u njemu nalazi na vecim camcima da li su ukrucenja ili neka od rebara.
Njegova uloga je da u slucaju probijanja dna i ulaska vode u brod bude membrana za sprecavanje prodora vode.
Ne bitno da li je bio neko pazljiv pri voznji to je samo preventiva do odlaska na siguran vez gde moze da se camac izvadi i sanira.
Oni koji ga imaju trebaju da proveravaju cep da li on pusta vodu u dno i da li voda prodire u dno. Ako prodire treba sanirati sto pre.
Jer buckanje vode dodatno ljulja brod a i ne valja ako je dno negde osteceno.
Povremo kada je camac na kopnu otvoriti cep na krmi ako ima nesto vode nek iscuri a ako nema onda jos bolje.

Darkobp:
Na srsa-om elanu je na krmi duplo dno otvoreno tj  ostavljena kocka gde se skuplja tj lakse prazni voda iz  duplog dna tako da u slucaju ovog camca tesko da moze imati neku ulogu komore pri probijanju glavnog korita,pre ce biti nekog ojacanja i ukrucivanja korita ili ravnog patosa posto je kod njega koritu u blagom V

Pur pena ima al ne u duplom dnu vec izmedju bokova i u pramcu,i sa njim sam na istom koritu muku mucio jer je popio vodu (posto je 6meseci proveo pod vodom)pa je camac bio tezak kao tuc a doticni pur pen skroz nepristupacan za vadjenje

Najveca mana tog Elana je da su mu losa porecna (drvena)ojacanja izmedju dva dna i brzo trunu a taj proces se samo veoma ubrzava ako imas stalno vode u duplom dnu,to je malo ispavljeno penzionisanjem t495 i izlaskom novog t500 kojima je to maltene jedina razlika al problem je opet maltene delimicno ostao

Znaci voda u duplom dnu :nono:

Navigacija

[0] Indeks poruka

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju