E, ovako treba... > Brodski motori
Највећи клипни мотор на свијету
budens72:
Ali opet gore isparenja.... Kad gore otvoreni rezervoari nafte, gori samo površinski sloj a ne ceo rezervoar... jer gore na površini su isparenja...
sceka:
--- Citat: Dule 11, 10, 2010, 02:00:25 pre podne ---Ono što ja znam o SUS motorima je da:
Dizne ubrizgavaju dizel gorivo (ne isparenje) u pregrejani vazduh gde dolazi do samozapaljenja dizela koga dizna ubrizga u kompresioni prostor. Dizna mora da dizel rasprši u sitne čestice. Ako ubrizga mlaz goriva neće doći do zapaljenja. Ali ostaje da to nije gasovito već tečno stanje dizela.
--- Kraj citata ---
Dule, rasprskavanje dizela (ili bilo kog tecnog goriva) se naziva atomizacija tj. prevodjenje iz tecnog u gasovito stanje (razbijanje na najsitnije cestice koje brzo ispare). Ja se bavim gorionicima na tecna i gasovita goriva tako da o motorima malo znam ali princip mora da bude isti. Inace isparenje koja su zapaljiva se zovu Volatili.
Gorionici sa kojima ja radim su inace i brodski gorionici i mogu da sagorevaju i do 10,000 kg mazuta na sat (jedan gorionik) a moguce je staviti i vise gorionika na jedan kotao. Ako vas interesuje kako izgledaju i gorionici i kotlovi za brodove mogu Vam poslati link.
Pozdrav.
Профа:
Ево још мало фотки...
Профа:
...
Zoran Marinković:
:agree:
Koliko je teško napraviti veliki motor.....ne znam, ali ovo što sam video baš i nije brodski motor ali radi za sve pare....skidam kapu :hi:
pogledajte :
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju