E, ovako treba... > Motori i oprema

KORT NOZZLE PROPELLER - ne znam srpski naziv

<< < (4/12) > >>

giganova:


giga jel bi znao ti ovo da odradis?

Kapetane nazalost toliki fanatik nisam,a licno smatram da je to bespotrebna stvar na tvome plovilu.

captjerry:
slazem se Giga...
ali ako neko ima viaks vremena moze da pokusa....
ono o cemu je bilo reci u klipu nema veze ni sa prvom ni drugom slikom, sve tri su razlicite stvari...ovo poslednje je Honda sa klasicnim dzet pogonom kao kod skutera...pre toga je nesto izmedju elise i turbine, svakako mu je cilj da pokretac bude voda pod pritiskom jer suzavanjem bas to dobije (tako sam ja radio na onom mom sistemu) a ono na klipu je obruc oko propelera koji silu koja se stvara oko elise i pravi turbolenciju usmerava ka nazad i stvara dodatni potisak...ispravite me ako gresim...

zorter:
Cap mislim da je bas tako kako kazes, ali da ipak ima efekta.Ne zman da li si ikad probao ventilator za vazduh da "oklopis" recimo kartonom i napravis ovakav prsten.Mnogo je jaci efekat strujanja vazduha nego bez njega.Verovatno je to i ovde uradjeno da bi se dobio bolji efekat strujanja vode.

giganova:
Ova zadnja Zoterova slika je obicna zastita elise i ostalih od elise,tipa morskih zivotinja ,kupaca i slicno.Nema nikakve veze sa poboljsanjem karakteristika motora osim sto jos i smeta.Nedo Bog kada uletite u mrezu,ili upadne kesa kapetanov deo od panja i sl. Ma da se otelis da se iscupas.

Kapetan:
ja mislim da suzenjem ipak dobijamo bolji potisak ..

slican princip je ovde (stim da nema dodatnih expandirajucih gasova )



to je cisti zakon fizike (III zakon)

znaci
ulazne konstante su nam velicina prolaza i brzina protoka KA propeleru
izlazna konstanta nam je velicina prolaza i promenjiva je brzina izlaza vode (koja je u korelaciji sa velicinom izlaznog otvora)

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju