E, ovako treba... > Elektrika

Punjenje vise Akumulatora

<< < (3/7) > >>

Kapetan:
evo ga prevod

http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=sr&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.yachtbatterie.de%2Fladung%2Fdioden%2Findex.shtml&sl=de&tl=sr

marke:
Dakle kao sto i rekoh to sluzi za razdvajanje baterija da bi  se jedna cuvala kao rezerva ili da se izbegne pad napona na uredjajima povezanim na jednu od baterija dok druge staruju motor. Znaci da se izbegne paralelna veza a nikako ne da spreci prelivanje struje koje bi praznilo baterije. Pad napona na tim diodama je oko 0.5V ali se baterije pune s istog izvora a ne daju struju istim potrosacima.
  Struja se kod tebe ne preliva, neki od akumulatora je suv (nema elektrolita) pa nema ni kapacitet kao nekad ili ti se ne pune do 13.8V ili imas neki potrosac mozda bas i solarni punjac vuce struju kad nema sunca.
To se lako ustanovi:
Osnovno proveri ima li tecnosti do oznacenog nivoa.
Prvo napuni sve akumulatore do 13.8v ili dok se ne iskljuci punjac ako je automatski. otkaci sve plus kleme i proveri napone  na svakom akumulatoru. Ako su dobri proveri sutra opet napone ako su i tada dobri povezi preko ampermetra
potrosace na jedan od njih pa vidi da li ima struje makar i male ako ima onda nesto vuce struju i prazni ih.
Ako nema pokri foto celiju ciradom ili tako necim pa proveri opet.
Tada prespoj ampermetrom pluseve izmedju akumulatora (plusa na jednom i plusa na drugom  pa onda trecem i tako dalje). Struja ne bi trebalo da je veca od par desetina miliampera ako su ispravni i nije trosena struja posle punjenja. Javi kad ces da to radis pa cemo zajedno da probamo i nadjemo gargiju.

Kapetan:
ajde onda sreda cetvrtak .. danas cu da poskidam sve kleme sa akumulatora i da izmerim napon pa sutra ponovo , ujedno cu sutra da krenem da punim prvi akumulator 12 sati pa onda drugi do srede cu ih sve napuniti sa obicnim punjacem  pa odna sve ovo proveravamo ...
kada su iskljuceni svi potrosaci nema protoka struje to sam vec probao a probacu danas opet

marke:
Proveri koliko ima tecnosti, najcesci uzrok otkazivanja akumulatora je kad ispari tecnost.
Ako se neki prebzo napuni to je znak da je los.
Znaci ako je oko 12v i prikljucis ga a on povuce struju a posle dvadeset minuta padne struja i poraste napon na 14v znaci da nema kapacitet i ne drzi struju.
Pokaze da je pun a posle prikljucenja potrosaca brzo se isprazni.
 

marke:
E upravo mi pade napamet glupost koja te mozda zeza. Meni je bila slaba veza na masi i kad oce ima struje a kad mu dodje nema. Kad sam provalio i dobro ocistio i utegao spoj sa masom camca sve se sredilo. Nije ni to na odmet proveriti. Javi se ja mogu oko 6 popodne pa da resimo problem.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju