Nautika opšta... > Zakoni i Propisi

Registracija TOMOS 4

<< < (9/9)

zveki66:

--- Citat: zankiki  08, 01, 2014, 09:24:01 pre podne ---Zorane,

Ne možete to porediti, nikako.
I ne znam zašto Vam je svaki drugi komentar kako temu treba ugasiti, ako Vam se ne svidja ne morate čitati. Znam da je zima duga, ali se na vodu ide i ovakvim danima, nema mesta nervozi.

Ne možemo porediti registraciju automobila, i pente vrednosti 200e stare 30 godina. Da je sve malo normalnije, takve pente se ne bi registrovale uopšte, kao što se ne registruju biciklovi. Ako je u kapetanijama bilo dozvoljena (a i sad je u većini) registraciju uz izjavu dva svedoka, onda nije reč ni o kakvoj mućki.

--- Kraj citata ---
  llll

LSI:

--- Citat: LSI  03, 01, 2014, 12:56:31 posle podne ---
Shomysss, žao mi je što nisam bio u prilici da odgovorim ranije ali sam evo proverio jutros u novosadskoj kapetaniji i dobio sam sledeći odgovor:

Tomosovi motori mogu se registrovati uz overen kupoprodajni ugovor i izjavu dva svedoka.

--- Kraj citata ---

Zbog dileme u kojoj smo se našli nakon ove moje poruke i informacije iz Smederava i Beograda da to nije moguće, danas sam u Novom Sadu zamolio za tumačenje ove situacije i dobio odgovor koji, čini mi se rešava sve nedoumice.

Ukoliko želite da u plovidbenu upišete motor marke Tomos, morate imate račun ili overen ugovor o kupoprodaji.

Kad imate račun, onda je sve jasno - vlasnik motora je onaj na koga glasi račun i on ga može registrovati.

Ukoliko nemate račun, morate imati ugovor o kupoprodaji iz kojeg se vidi da ste motor kupili od odredjenog lica.
Da bi ugovor o kupoprodaji bio overen, mora postojati dokaz o vlasništvu.

Da bi neko dokazao da je vlasnik mora priložiti overenu izjavu dva svedoka koji svedoče da je on vlasnik baš tog motora.

Mislim da je sada sve jasno po ovom pitanju.

bratsaja:
Imam specificnu situaciju.U kutiji imam tomos 4.8 nov,neupaljen,koji je cale kupio u Novom Sadu 1993.godine i cuvao ga za penziju.Placen je nekoliko milijardi ondasnjih dinara,odnosno nekoliko nemackih maraka,ali racun nismo sacuvali 20 godina.Posten covek,komunista,kupio je samo jedan komad jer mu je toliko trebalo.Razna seljakanja i racun se izgubio.Kako sada da ubacim ovaj motor u plovidbenu?Motor ima 0 sati rada sto je verovatno prava retkost,nije cak nikad ni proban.

LSI:

--- Citat: bratsaja  09, 02, 2014, 17:47:00 posle podne ---Imam specificnu situaciju.U kutiji imam tomos 4.8 nov,neupaljen,koji je cale kupio u Novom Sadu 1993.godine i cuvao ga za penziju.Placen je nekoliko milijardi ondasnjih dinara,odnosno nekoliko nemackih maraka,ali racun nismo sacuvali 20 godina.Posten covek,komunista,kupio je samo jedan komad jer mu je toliko trebalo.Razna seljakanja i racun se izgubio.Kako sada da ubacim ovaj motor u plovidbenu?Motor ima 0 sati rada sto je verovatno prava retkost,nije cak nikad ni proban.

--- Kraj citata ---

Potrebno je da odete u mesnu kancelariju, opštinu ili sud i da overite izjavu dva svedoka koji će potvrditi da ste vi vlasnik tog motora u dužem periodu.
Sa tom izjavom, kojom dokazujete vlasništvo, u kapetaniji ćete zatražiti upis motora u plovidbenu dozvolu.

Mikely:
Pa cekaj to sad ispade da sa dva svedoka moze svugde samo ne u BG I SD?

Navigacija

[0] Indeks poruka

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju