E, ovako treba... > Brodski motori
Brodski motori gde sta i kako ...
Kapetan:
--- Citat: giganova 24, 02, 2009, 02:04:16 pre podne ---Kap usta ubacujes motor,DMB je perfektna radna masina,ja imam agregat koji negasim.Nije za brod,prevazidjen je trese bucan vecito umazan,to su nasi ocevi vozili :preved:
--- Kraj citata ---
razmisljam ako ne nadjem remorkera da pravim ... pa reko da vidim sta ima od motora....
giganova:
Ma nacemo samo se izjasni koje snage,i u kakvo korito ide :drinks:
dzoni:
eno ga neki perkins u halooglasima, al ne pise kolko konja, mislim da ispod 60 konja ne bi valjalo za remorker.....
http://www.halooglasi.com/24/261/1.php
drug_igrutin:
Evo da izložim i ja svoje mišljenje
Što se tiče brodskog ili mariniziranog motora - uvek je bolje brodski. Ipak je oko toga gomila inženjera lomila glavu i mnogo je pouzdanije od mariniziranog motora, ali kad pomislim da za iole ozbiljniji brodski motor treba odvojiti par hiljada ( bar 4-5000 ) eura, onda mi i marinizirani deluju dovoljno pouzdano :).
Prilikom odabira treba imati u vidu da će generalka za brodski motor koštati 2 - 3000 eura, a za marinizirani 5 - 600 Eura (ne stradaju ti motori baš često i daj Bože da ti ne zatreba nikad generalka ili ozbiljniji servis, ali...). Ukoliko nabaviš originalne delove za marinizaciju može da se dobije solidna mašina i mariniziranjem. Naime, obzirom da se za marinizaciju mahom koriste dobro proverini motori (tipa WV, Mercedes,Peugeot i sl.), a isti sa redovnim minimalnim servisom prelaze 500000 km (ja nisam prešao prosečnu brzinu/na 100 km autom od 50 km/h, što bi u varijant od 500.000 km značilo da koristiš motor 10.000 h ili skoro 3 h dnevno 10 godina). I još nešto marinizarane motore ne moraju da servisiraju doktori za brodske motore, malo bolji auto mehaničari završe posao.
Kada je odnos cena - kvalitet u pitanju, ja bih se opredelio za neku domaću varijantu. Jesu malo bučniji i masniji od ostalih, ali isto guraju, jedino imaš ograničenja u snazi, ako se ne varam najjači domaći je 64 ks (IMR).
Koliko sam ja uspeo da pohvatam informacija DMB radi motore do 12 ks, a i taj je valjda malo budženi od 10 ks, što ga isključuje za neka ozbiljnija plovila o kakvom ti razmiošljaš.
Za mene je za naše uslove IMR, iliti Rakovica na vrhu. To su fabrički marinizirani motori koji su se dosta dobro pokazali kod nas, traktori, Tamići i gomila građevinskih mašina. Ne prave problem za kvalitet nafte, lakše se nađu delovi (a i ne trebaju često), a inače su rađeni po licenci perkinsa (samo što su oni verovatno zaboravili na te modele :) )
Na kraju, ako Hrvati hvale nešto srpsko, a te motore i danas hvale, onda to mara da je stvarno dobro :good: :)
Par puta sam na forumima naleteo na informaciju da naši uvoznici brodskih motora prodaju isključivo reparirane motore, pa tu treba biti obazriv.
broker975fx:
Vezano za DMB, Istina je da trese, stavio sam mu nove nosače od mercedesa i sada je puno bolje, inače od jednog cilindra se i ne može očekivati da bude baš miran. Po meni smrdi koliko i svaka druga makina, mada meni što sam duže na njemu počinje čak i da miriše :smile:
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju