E, ovako treba... > Motori i oprema

Brojac obrtaja za vanbrodske motore

<< < (3/12) > >>

Labud 1258:

--- Citat: LSI  28, 04, 2010, 08:25:21 pre podne ---Ova sprava izgelda vrlo zanimljivo i posebno mi se dopada što postoji alarm koji upozorava na potrebu zamene ulja posle izvesnog broja sati u radu.
Ovo je vrlo važno za nas koji povremeno izlazimo na vodu i sigurno malo ko vodi evidenciju koliko je motor radio.

Ako postoje zainteresovani za zajedničku kupovinu - pištite i moje ime na listu: LSI - 1 komad.
Javite radi dogovora o plaćanju i organizaciji kupovine.

--- Kraj citata ---



Zamena  ulja se odnosi na četvorotaktne motore, sem ako nisi promenio motor ( a da to nisi prijavio ) .

drpop:
http://cgi.ebay.co.uk/New-box-52mm-8000-RPM-Tachometer-Car-Gauge-/150436018650?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2306af79da

evo nesto sa e-bay-a, univerzalni tahometar. 
Ja sam ga kupio i ima prebacivac, tj. predvidjen je za  2,4 ili 6 cilindricne motore. Instaliracu ga na Tohatsu 9.8 4T negde u junu, pa javljam rezultate.

A evo i brojaca radnih sati.
http://cgi.ebay.co.uk/IR-12-36v-hourmeter-/290377596146?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item439bda7cf2

lako se montira, na izlaz alternatora, tj. cim brojac dobije napajanje 12V, on vrti sate. Medjutim, u slucaju da alternator sluzi za punjenje akumulatora, a da bi se izbeglo stalno napajanje (obrtanje) brojaca radnih sati onda ga je najbolje povezati na zicu koja dolazi pod napon samo kad je kljuc za elektrostart u polozaju "start" (treba pogledati elektrosemu motora). Za motore bez elektropaljenja a ciji je alternator puni akumulator ne bih znao za resenje, osim da se ugradi neki prekidac, ali onda se stalno treba setiti, tj.paliti i gasiti brojac sati u skladu sa radom motora.

Pozdrav!
Drago

LSI:

--- Citat: Labud 1258  28, 04, 2010, 09:04:45 pre podne ---
--- Citat: LSI  28, 04, 2010, 08:25:21 pre podne ---Ova sprava izgelda vrlo zanimljivo i posebno mi se dopada što postoji alarm koji upozorava na potrebu zamene ulja posle izvesnog broja sati u radu.
Ovo je vrlo važno za nas koji povremeno izlazimo na vodu i sigurno malo ko vodi evidenciju koliko je motor radio.

Ako postoje zainteresovani za zajedničku kupovinu - pištite i moje ime na listu: LSI - 1 komad.
Javite radi dogovora o plaćanju i organizaciji kupovine.

--- Kraj citata ---



Zamena  ulja se odnosi na četvorotaktne motore, sem ako nisi promenio motor ( a da to nisi prijavio ) .

--- Kraj citata ---


Nisam ništa menjao. Ali mislio sam da se govori o ulju koje se sipa dole u nogu - valjda je to za menjač?
Milsio sam da se i to ulje menja posle odredjenog broja sati rada motora.

Labud 1258:

--- Citat: LSI  28, 04, 2010, 12:14:42 posle podne ---
--- Citat: Labud 1258  28, 04, 2010, 09:04:45 pre podne ---
--- Citat: LSI  28, 04, 2010, 08:25:21 pre podne ---Ova sprava izgelda vrlo zanimljivo i posebno mi se dopada što postoji alarm koji upozorava na potrebu zamene ulja posle izvesnog broja sati u radu.
Ovo je vrlo važno za nas koji povremeno izlazimo na vodu i sigurno malo ko vodi evidenciju koliko je motor radio.

Ako postoje zainteresovani za zajedničku kupovinu - pištite i moje ime na listu: LSI - 1 komad.
Javite radi dogovora o plaćanju i organizaciji kupovine.

--- Kraj citata ---



Zamena  ulja se odnosi na četvorotaktne motore, sem ako nisi promenio motor ( a da to nisi prijavio ) .

--- Kraj citata ---


Nisam ništa menjao. Ali mislio sam da se govori o ulju koje se sipa dole u nogu - valjda je to za menjač?
Milsio sam da se i to ulje menja posle odredjenog broja sati rada motora.

--- Kraj citata ---

Ulje u peti se menja jednom godišnje, to nema veze sa časovima rada motora, što je i logično jer ne  koriste svi motor jednako intenzivno a ulje vremenom gubi na viskoznosti.

LSI:

--- Citat: Labud 1258  28, 04, 2010, 13:30:53 posle podne ---Ulje u peti se menja jednom godišnje, to nema veze sa časovima rada motora, što je i logično jer ne  koriste svi motor jednako intenzivno a ulje vremenom gubi na viskoznosti.

--- Kraj citata ---

Ovo nisam znao - hvala na informaciji.
Tahometar ostaje interesantan zbog uvida u broj obrtaja.
Naravno da čovek može i "na uvo" da čuje kad motor radi optimalno ali insrument je instrument...

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju