E, ovako treba... > Metalni čamci

Building Rover

<< < (5/8) > >>

Kapetan:
a kako uopste dodje do krivljenje ? jel ima neki raspored varenja? daj neke slike celog procesa da vidimo kako se to radi

poljo:
http://www.yago-project.com/content/blogcategory/70/46/lang,en/

odlicno se vidi redoslijed i kako izgleda korak po korak. 

Neverin:
Krivljenje se izvodi natezanjem lancem na paranak.

Kapetan:

--- Citat: Neverin  21, 04, 2010, 22:01:13 posle podne ---Krivljenje se izvodi natezanjem lancem na paranak.

--- Kraj citata ---

neverin aj ako mozes malo vise o celoj prici cisto da svima bude jasnije, podrzavam svaku inovaciju al ne bih se usudio da ovo radim :)

Neverin:
 Nisam nista licno vidio ali sam prelisto Brentovu knjigu koju sam inace dobio iz Beograda  :)
Knjiga se zove Vodic za jeretike. Table su iz jednog komada ili se spajaju. Predpostavljam da uzduzna ojacanja koja se vide drze deformacije pod kontrolom. Prvo se nategne onim natezacem na lanac , paranak se zove kod nas na moru, jedna iskrojena polovina pa druga. Obije se spoje u kobilici. Zavari se krma i oko nje saviju lijeva i desna polovina, pa se spoji pramac ili obrnuto. Ima u njihovoj grupi na yahoou fotki koje to dobro objasnjavaju. Uclanjenje nije problem.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju