E, ovako treba... > Plovila

Zeko 2

<< < (40/43) > >>

LSI:
Са довољно снажним мотором и ово чудо ће глисирати.

Мада, ко зна, године чине своје, узаврели планински поток у доњем току постаје мирна, моћна река...

Како год, Сале, обрадовала ме је вест из више разлога. Срећно. Поздрав Марини. Уживајте на новој лађи. И, што рече Срса, дајте мало више података... Величина, опрема, ко је аутор конструкције, ко је мајстор...?

zica:
Čestitamo novom vlasniku koja marina. kgk

broker975fx:
Neobicno resen pramac - kao da je u pitanju ladja izmedju dva sv. rata.
Moram da priznam da sam iznenadjen da si prvo presao sa plastike na metal a i da si promenio koncepciju i filosofiju. Al dobro kazes menjaju se ljudi, komfor je lepa stvar nema sta, hajd sa srecom

Zoran T:
Nek je sa srecom ladja i da se na uzivate u plovidbi...pramac je tako izvucen radi produzenja vl odnosno vece brzine ,smanjenja otpora,pramcanog talasa itd ...nama mozda neobicno ali jako efikasno....

SALE NB:
Zoran je u pravu, pramac je urađen u "retro" fazonu zbog produženja vodene linije. Koliko će to doneti u pogledu plovnosti i brzine, ostaje da se vidi kada bude porinut.

Brodić je rađen po mom nacrtu, a majstor je bio Zoran Djogo, ovde poznatiji kao Kacintata.
Brod je rađen od certifikovanog trgovačkog lima 3mm, dužina preko svega 10.6m, širina 3m. Težak je oko 3,5 tona klot, a planirani pogon je Yamaha HT 25ks ili neki drugi odgovarajući motor od 25-50ks.

Ovo čudo neće glisirati, ali naći će se uz njega neki tender, koji će to moći. Pošto smo postali redovni učesnici regata, brzina nam više nije primarna, a pri dužem boravku na vodi treba više komfora i prostora nego što to pruža gliser od 5 metara.

Hvala na čestitkama.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju