Nautika opšta... > OPŠTA DISKUSIJA

Ponasanje na forumu.

(1/18) > >>

Kapetan:
Ljudi polako ali sigurno postajemo pijaca a prestajemo da budemo najveci nauticarski sajt na nasem podneblju ...

Vreme je da napravimo pun zaokret i pocnemo da se bavimo stvarima zbog kojih smo ovde a to je nautika...  ako neko misli da je sve receno grdno se vara , postoji gomila tema za koje treba naci odgovore , dovoljno je pogledati na kakvim ladjama polovimo i kako se ophodima prema nasoj kao i sigurnosti nasih posada...

Koliko zaista znamo o nautici ?

Jesmo li piljari ili ljudi koji vole da plove?

*svaka cast piljarima, da neko ne shvati pogresno ali ovde smo zbog druge stvari ....

zoke:
Ovaj sajt ne da polako prelazi u pijacu vec smo mi odavno pijaca. Bilo je ovdje pokusaja da se prezentuje i dobre i lose stvari sto se tice nautike ali sve to ode gdje netreba. KONKRETNO: Profa je vec dugogodisnji clan americkog i skadinavskog foruma gdje su mu ljudi slali licno svoje slike tekstove i objasnjenja oko gradnje-samogradnje i pokusao je da prenese nesebicno ovdje te slike i dobio je ukor da bi se ovo trebao zvati Google-nauticki pretrazivac a to sto je on ovdje postavljao nema na tom pretrazivacu,i naravno covjek se povukao. Mada ima zavidnih stvari da bi neko rado to vidjeo i te ideje mozda primjenio licno kod sebe. Znam pouzdano da ima materijala za citavu godinu da izlaze ali NE to nama ovdje nije potrebno. Mada ,licno ja sam veseljak i u dobru ruku zajebant i volim kad ima i zezanja na ovom forumu pa ljudi smo nismo (forumasi) .

Kapetan:
pricacu sa profom pogresno je shvatio ...

Zoran:


                Za.....ni veseljaku,
         Kaži ti Profi,a valjda če i pročitati sam,da ono što je on kačio
  ako ne može ovde,pošto se ovde radi o ladjama neka kači na ne-
  kom forumu o lokomotivama.PA GDE ČE AKO NE OVDE.
         Ja predlažem da otvori temu pod ključem i samo da pakuje.
         U subotu če mo to rasčivijati.

broker975fx:
Kako bi ovo trebalo da bude forum koji se bavi nautikom i strvarima oko nje, nekad je korisno pomalo i skrenuti sa teme. Da ovo ne bi prešlo u prepucavanje i smaranje imam predlog da ovo bacimo na nautiku i iskoristimo naslov teme.

Znači pitanje je kako najefikasnije izvesti zaokret lađom.  Po nekoj teoriji najmanji gubitak brzine plovila je kada se zaokret lista kormila vrši do 30 stepeni a sve preko ima veći uticaj na smanjivanje brzine. Šta znači uopšte efikasan zaokret? Da li ukopčavati motor  naizmenično u hod u napred i hod nazad te koristiti izboj propelera kod zaokreta?
 :drinks:Hajd o tome da pišemo

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju