
Uploaded with
ImageShack.usOva vrsta podloge izgleda zaista jako lepo. Ipak, prema katalogu ako se dobro secam, deklarisana je za ‘vlagootporne’ sredine,
bez obzira na reklamnu sliku sa kadom sto treba da asocira i na njenu ‘vodootpornost’. Prodor vlage\vode izmedju ‘dascica’ po
duzini je sprecen umetanjem crne plasticne profilisane trake. Mislim da je radi sto boljeg naleganja trake u zljeb, svrsihodno njeno
zagrevanje fenom za topli vazduh i to odmah nakon umetanja izmedju dve ‘dascice’(pa tek onda postavljati sledecu traku i sledecu
‘dascicu’). Naravno, pri tom voditi racuna da se ne pretera sa zagrevanjem gornjeg sloja laminate. Ono sto i dalje ostaje kriticno
je ceoni spoj dve ‘dascice’. On nije zasticen umetanjem trake i ostaje ‘na milost i nemilost’ vlage\vode. Da bi se i taj spoj osigurao
mislim da bi bilo svrsihodno pre postavljanja te ceone ivice dobro natopiti nekim masnim lakoupijajucim sredstvom kao sto je napr.
razredjeno i zagrejano laneno ulje i sl. (uljni lak nije dobar jer ne prodire u dubinu materijala)
Ja sam imao nameru da bas ovaj tip laminate postavim na pod kabine i kokpita ali sam odustao i postavio na zastakljenoj terasi.
Gledajuci sliku koju je postavio nas kolega Ronac i citajuci njegovo iskustvo ponovo se razmisljam da se vratim prethodnoj ideji makar za kokpit.