E, ovako treba... > Motori i oprema
Magnezijumska anoda
mossi:
Kapetane, tvoje anode su koliko sam shvatio od cinka, a opet su se polu-potrošile u slatkoj vodi?!
Znači da ipak .. rade!?
Ja sam nabavio u Gros Inoxu u Novom Sadu neke male duguljaste, cirka 10x3cm, ali nisu znali da mi kažu da li je cink ili magnezijum..
Ali ja sam uzeo jednu (800din) .. pa sad ... oće biti dobra.. videćemo.
Imam ujedno i pitanja:
1.Kako razlikovati cink ili magnezijumsku anodu ako ne piše na njoj?
2. Da li motor treba da bude odvojen (nekim plexijem) od čamca i da li to ima nekog uticaja na galvanske struje?
Kapetan:
mossi sada jurim za motor posto vidim da su mi ove polupotrosene... inace anode za camac varis direktno na lim camca da budu u "kontaktu" i rade na principu galvanskih struja
namcor:
to je preskupo magnezijumska anoda te veličine nesme da bude više od 250-300din
mossi:
Jasno je da je anoda zašrafljena za čamac, o motoru pričam, jel njega treba "odvojiti" od korita?
Kapetan:
--- Citat: mossi 12, 04, 2009, 18:51:16 posle podne ---Jasno je da je anoda zašrafljena za čamac, o motoru pričam, jel njega treba "odvojiti" od korita?
--- Kraj citata ---
mislim da ne... prilicno sam siguran da nema potrebe za tim.. pa na kraju krajeva nasi motori sa el paljenjem imaju masu koja ide na - akumulatora koja opet ide na ladju ...
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju