E, ovako treba... > Domaća proizvodnja

PROIZVODNJA DRAGAN SMEDEREVO

<< < (21/54) > >>

SALE NB:

--- Citat: Kapetan  21, 12, 2010, 01:10:31 pre podne ---
--- Citat: Zoran Marinković  21, 12, 2010, 00:51:04 pre podne ---
Zašto bi ovo bilo previše ?

--- Kraj citata ---

zato sto je ovo srbija... djena recimo zadnjih par godina pravi isto korito koje je modifikovano korito HRABRI, ali menja stabilitet i uranjanja sa raznim tipovima kabina prema zahtevu kupca sto menja sve ostale karakteristike...
ni jedan majstor nece sesti sa tobom i popricati gde ces motor, gde ces vodu, gde ces gorivo i slicno ...a posle kliknuti misem par puta po ekranu i reci ti koliko brzo ce da ide ...

--- Kraj citata ---

Nije to zato što "je ovo Srbija", već zato što smo mi malkice nerealni.
To što Zoran traži, zahteva da se vrše kalkulacije sa barem nekoliko različitih opcija, i naravno, probne plovidbe sa raznim nadgradnjama, raznim tipovima motora, promenjenim težištima itd.
E ljudi moji-TO KOŠTA!
Takav način poslovanja imaju firme kao što su Cranchi, Sunseeker, i da ne nabrajam dalje.  Znate i sami. Ulaznica u taj svet je 200.000 evra!
Stvar je, dakle, u tome što mi imamo nedovoljnu količinu raspoloživog novca za takav tretman.

Kao da si ušao u hotel sa 5 zvezdica, i tražiš kompletnu uslugu, a imaš samo 20 evra u džepu! :taunt:


 

bugi:
Svasta sam video na Dunavu u zadnjih par godina
Neki brodovi guraju vodu,neki su nestabilni,neki neprakticni a najvise je onih koji slupljaju alge u marinama
Svako od nas bi ponesto svoje dodao ili promenio na svakom brodu
Meni je iskreno svaki od ovih brodova deluje i vise nego odlicno...

Zoran Marinković:
 :good:

Neko me je pogrešno razumeo. Ja sigurno nisam od onih koji mogu da izvade 200.000 i bace na sto za tako nešto.
Oni koji tako mogu da urade obično malo vremena provedu na vodi.

Činjenica je da većina majstora koji rade korita znaju kako koje korito velikih firmi ide i kako se ponaša u raznim uslovima. Koliki je problem da neko pametan odabere par korita i da se, što bi rekli naši, UZME MUSTRA.
Tamo se može videti većina detalja, kakva su rebra, gde su i koliki rezervoari, gde se i kakav motor postavlja, kakva nadgradnja......
Ono što određuje poznate karakteristike ne treba dirati, odnosno svaka promena bi išla na dušu naručioca ili majstora.Otprilike
kao u autoindustriji, šasija se ne dira a ostalo ide poželji slušalaca, ali opet samo u okviru mogućih ponuda.

Da se malo vratimo na početak, a po meni je to PROJEKAT. Normalno je da to košta, ali bi i normalno bilo da projektant koji dobro barata materijom izdefiniše sve nepoznate i da se izdimenzioniše svaki bitan  detalj a da pri tome naručilac tačno zna šta time dobija
i kako će se plovilo ponašati na vodi.

Najlakše nam je reći "ovo je Srbija" i to pokriva sve gluposti i javašluke. Po meni, onaj proizvođač koji bude prihvatio neki normalan način rada imaće posla i uspeha i moći će ponosno da ispisuje svoje ime na belim lađama, ostali će i dalje biti samo bravari i varioci.
Uopšte ne podcenjujem ulogu vrsnih majstora, na protiv, imaju najveće šanse da sa najmanje truda značajno poprave svoj način rada, a na opšte zadovoljstvo kupaca.



Zoran Marinković:
 :good:

Samo još da se dopunim :

- Ni projekti ne bi morali da budu skupi ako bi se rcimo išlo na TIPSKE PROJEKTE, nešto kao u građevinarstvu.

Ko kaže da jedan projekat valja samo za jednog kupca. Možda bi moglo i da se recimo tri ili pet kupaca dogovore i kupe JEDAN projekat samo sa više kopija a da time ispunjavaju zahteve kapetanije i mogu da znaju šta će imati.

Da sam ja inženjer i projektant uradio bi upravo tako, napravio bi recimo desetak različitih projekata, krstio ih, i prodavao ih po nekim normalnim cenama, a ako nekome baš ni jedan projekat ne odgovara a ima para neka naruči unikatan i skup.

medvedicibgd:
Postoji tu jedan drugi problem,a to su u stvari srpska posla,jedan kupi projekat a 100 ih fotokopira pa onda ne postoji finansijski efekat kod ing.Najveci problem sto ing ne mogu da zastite intelektualna prava. :good: :drinks:

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju