E, ovako treba... > Restauracije

Kako da Ružno pače postane Labud - prepravke čamca od aluminijuma

<< < (2/70) > >>

LSI:

--- Citat: Kapetan  09, 12, 2009, 11:28:25 pre podne ---igranje sa krovom kabine ce znatno uticati na aerodinamicnost, a saim time i na maximalnu brzinu , ako mozes da sednes lepo u kabini zaboravi bilo kakvo seckanje...

nadkabina ili celom duzinom ili odustani ali ne znam zbog visine mislim da ce biti problema (probaj neku sklapajucu varijantu) ne brini sto nemas stajacu visinu jer retko ko vozi tako sto stoji svi sede :)

ustvari... spusti ti njega na vodu jedan dan vozi ga ceo dan i videces kako se ponasa i kako ti "lezi" samim time ce mnoge stvari biti jasnije.... obavezno pojas ako mislis da stojis i vozis gliser:)

--- Kraj citata ---

Kapetane, pre nego što napišem komentar - da se požalim.

Od kako je sajt prenet na drugu adresu, stalno imam probleme (pojavljuje se ona poruka o greški: Forbidden - error 403...). Evo i pre pola sata, taman sam završio kompletan komentar na tvoju poruku, stisnem taster POST i dobijem FORBIDDEN....
Može li nešto da se uradi po ovom pitanju?

A sad, evo komentara ponovo.

Što se tiče aerodinamike, slažem se da će dogradnjom nadkabine da se promeni geometrija broda i da će sigurno doći do povećanja otpora vazduha pri kretanju. E, sad, koliko će to biti i da li će imati uticaja na vožnju?
Meni se čini da će uticaj biti veoma mali, zanemarljiv. Bitno je da ne narušim geometriju korita, jer bi tada došlo do promene hidrodinamike.

Kako ja vidim stvari, na čamcu će osim mene ponekad biti neko od prijatelja koji podje sa mnom na pecanje ili moja supruga, ako poželi da se malo provoza, da obidjemo prijatelje u Titelu ili Perlezu, da "skoknemo" do rodjaka i prijatelja u Novom Sadu ili jednostavno da se družimo sa vama iz okoline. Dakle, u 95% vremena na vodi, u čamcu će biti 2 osobe (registrovan je za 4).
Zato, računam da će moj Evinrude 25 KS čamac sa dve do četiri osobe bez većih problema izglisirati - ili možda grešim?
Uostalom, to i jeste razlog što sam započeo ovu temu - da bih čuo od vas koji znate više o čemu treba da vodim računa i šta mogu, a šta ne treba da radim.

Inače, kabina je visoka svega 95 cm od poda do plafona. Ja, koji nisam visok (svega 170), kad sednem na pod samo što ne dodirnem lamperiju na plafonu. Ako na pod stavim nekakav sundjer za sedenje i ležanje od desetak santimetara - ode glava ako sednem. Zato plafon hoću da podignem na 125 do 140 cm. A nadkabinu bih podigao na visinu od 175 do 180 cm od poda kokpita - tek koliko da ne udaram glavom o plafon prilikom ulaska ili izlaska iz čamca, a da mogu iz sedećeg položaja da vidim ispred čamca preko plafona kabine.

Nadkabina bi trebalo da ide od sredine plafona kabine pa unatrag, iznad kokpita, tek koliko da natkrili prostor u kojem će biti stolica za upravljača čamcem. Mislim da stajanje pri vožnji može da bude zanimljivo ali samo na kratko. Ako vožnja treba da traje sat ili duže, onda bi to bilo vrlo zamorno. Ujedno, hvala na sugestiji u vezi sa pojasom - mislim da će to biti obavezni deo opreme na čamcu.



LSI:

--- Citat: rade  09, 12, 2009, 10:48:57 pre podne ---Tenda kao sto je napravio Sale Nb,i nista drugo, to je gliser.

--- Kraj citata ---

Rade, hvala na sugestiji. Negde sam video sliku Saletovog čamca sa tendom, medjutim sada se ne sečam tačno kako je izvedena.

U vezi sam sa Saletom pa ću čamac sigurno pogledati da vidim kako izgleda.

budens72:
nije to čamac za neke velike prepravke...Dovoljno je napraviti sklopivu tendu i to je to...Podizanjem čvrste nadkabine bi se po mom mišljenju poremetila stabilnost,obzirom na širinu čamca...

zoki novus:
zasto svi kad kupe camac oce odma da ga prosiruju povisuju produzuju...
neverovatno koliko smo mazohisti :)
nediraj nista vozi tako pa ako ti se nesvidja nisi trebalo ni da ga kupujes
neces nista korisno uraditi te pare skupljaj za drugi kad ovaj izgustiras
ovo ti pricam iz licnog iskustva a ne da bi se pravio pametan :good:
ziveli :drinks:

kemppi:
Dobro si uradio sto si uzeo aluminijumski gliser,jer bi polovan plasticni verovatno bio u losem stanju pa bi morao da ga popravljas.Ta kabina je niska da bi mogao da vidis preko nje ako upravljas  sa motorom koji je na rucicu i eventualno da se sklonis sa kise.Ako bi povecao kabinu velika bi opasnost bila voziti po nevremenu,jer jak bocni vetar moze lako da prevrne camac,zato uz kabinu ide siroko korito.Posto si na Dunavu,moja preporuka bi bila da nista ne prepravljas,vec samo da postavis rasklapajucu tendu,da te stiti od jakog sunca.Izgustiraj tako sledecu sezonu,pa kada steknes malo iskustva,videces kakvo ti plovilo u stvari odgovara,a ovaj aluminijumski camac ces uvek lako prodati.Pozdrav :drinks:.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju