E, ovako treba... > Restauracije
Kako da Ružno pače postane Labud - prepravke čamca od aluminijuma
srsa:
Е па коначно. clap clap clap Него, јел субота ил недеља свечани догађај? 114 114
LSI:
Зависи од Пеке.
LSI:
Велики догађај - велики дан у мом животу!
Чамац је коначно запловио! После више од целе једне године.
Али ни данас није ишло лако.
Овако спретан са мајсторијама, испустио сам један мали осигурач (кажу да се зове "зедер" или "зегер" или тако некако), онај којим обезбеђујете да крај сајле гаса не спадне са полуге за коју се причвршћује. Хтедох то да сликам али сам заборавио.
Испаде ми мали метални баксуз у траву испод чамца и нисам успео да га нађем ни после врло пажљивог прочешљавања траве; није помагао ни магнет који су ми дали да пробам са њим... И тако, мотор није данас прорадио. (Узгред, заборавио сам да је за рад мотора потребно и гориво!)
Али чамац је на води! Струја је повезана и сада остаје само да убацим резервоар са горивом (морам још да променим филтер за гориво - овај стари сам скинуо; сув је, сав запечен). Мислим да ће следеће суботе бити прва овогодишња вожња.
А за случај да има неки "неверни Тома" међу вама, ево пар слика снимљених пре пар сати:
maverick:
Čestitam situaciju, sad više nitko nema razlog da zahebava kgk a onako na suhom izgledao je dosta nespretno, ovako u vodi izgleda ok ok
LSI:
--- Citat: maverick 17, 05, 2015, 19:19:21 posle podne ---Čestitam situaciju, sad više nitko nema razlog da zahebava kgk a onako na suhom izgledao je dosta nespretno, ovako u vodi izgleda ok ok
--- Kraj citata ---
Hvala, Maveriče.
Slažem se da izgleda dosta nezgrapno van vode. Međutim, u vodi, i pored visokog krova, čamac veoma lepo leži. Danas sam ponovo, u više navrata, hodao duž oba boka - ni u jednom trenutku, čamac se nije nagnuo, a ja, ipak, imam blizu osamdeset kilograma.
Primetio sam prethodne godine (2013.) da veoma lepo prima bočne talase - namerno sam okretao čamac bokom ka dolazećim talasima koje su iza sebe ostavljale samohotke sa baržama. Čamac bi se samo blago zanjihao po vrhovima talasa, bez ikakvih naznaka eventualnog izlaska iz ravnoteže.
Ipak, sebi sam dao komandu - kad krenem u plovidbu, tenda mora biti podignuta kako bi vetar slobodno prostrujavao oko čamca. Praktično, samo kormilarnica će predstavljati površinu koju će vetar napadati - i to je dosta velika površina ali ne verujem da će biti opasnih situacija.
Ako vreme pokaže da nisam u pravu - radiće "testera". Ali nadam se da neće.
Ono što me je ove godine zabrinulo, bilo je oštećenje kobilice. To sam sanirao (pre nekoliko dana pisao sam o tome pa da ne ponavljam). Prilikom spuštanja čamca u vodu, nisam primetio da se ta "budževina" pomerila, a kada se čamac našao u vodi - voda nije ulazila. Nadam se da će tako i ostati.
Iz ranijih napisa, videli ste da sam bok čamca podigao "ogradicom" visokom oko 14 cm i time sam se zaštitio od eventualnog zapljuskivanja. U slučaju kiše, tvrdi krov i tende po bokovima trebalo bi da onemoguće prodor vode u čamac. Ipak, kiša nalazi put preko palube na pramcu i krova kabine, na spojevima. Pokušaću i to, vremenom, da rešim. Ali sada mi je najvažnije da čamac zaplovi i nadam se da ću ove godine da se priključim regati. Da i ja zaplovim...
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju