Nautika opšta... > OPŠTA DISKUSIJA

da li jedan ili dva motora

<< < (7/8) > >>

budens72:
Obavezno oba motora povezana na telefleks,a manjač-gas,naravno svaki za sebe

ako hoće da ga okrene u mestu- jedan motor u napred,a drugi u rikverc i vrti ga kao u "tanjiru"

SALE NB:
K'o tenk! :good: :good: :good:
Ruski, naravno! :taunt:

Labud 1258:

--- Citat: Dule  17, 11, 2009, 23:45:33 posle podne ---
Sa dva motora neće čamac ići duplo brže. To je sigurno.

--- Kraj citata ---

Zavisi kakav je čamac ali može da ide najmanje 80 % brže.

Proverio !

giganova:
Pozdrav
Mislim da imam najsvezije iskustvo s uparivanjem motora na splavu,pa da prozborim.Pre neki da sam kao sto znate spustio kapetanov splav 100km nizvodno.Motori ne bas idealni ali posluzise svrsi.Desnjak honda 15ks levak merkuri 8ks.Petnestica ceo put fiksirana i radi na jednoj trecini gasa,merkuri preko pola gasa.Prosecna brzina od 7 do 8kmh.Prilikom upravljanja koristili samo osmicu i to manevar oduzmi i dodaj gas,nikakvo pomeranje pente.Jedino smo je pomerili pri pristajanju kod kapetana na vez.
Zoke moj savet dve pente razdvojene komande za gas i rikverc zbog koriscenja pojedinacno motora pri manervima.Zajednicka telefleks za upravljanje.Po meni mozes slobodno upariti dvadeseticu i dvadesetpeticu.Imaces neosetnu razliku u jacini gasa na jednoj.Mada mi se svidja i kombinacija jedan fiksiran,ali obavezno razdvojene komande.

zoke:
Mislim da sam shvatio uzimam ja tog Johnsona 20 ks i njega cu da fiksiram a sa 25 cu da manevrisem stim sto svaki ima zasebnu komandu ja se ljudi fantasticno vozim na 25-tici nego hocu ovo ljeto da se spustim do Beograda a za povratak ipak sigurnost je dva motora Beograd-Brčko 202 km i molio bih ako ovo kapetan cita da mi posalje zastavicu poslao sam mu pp poruku ne odgovara

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju