E, ovako treba... > Plovila

Dunja 2

<< < (24/93) > >>

Pera GARMIN:
Celodnevno druženje u rukavcu, testiranje Yastogčeta:

http://www.yastogboats.com/testiranje-modela-%e2%80%93-iz-bazena-u-dunav/

Sopstveni pogon:


Vučenje Dunasom:


Hvala Aki i Veštici na pomoći, gostoprmistvu i durženju.
Duletu Hy na komentarima i Robertu_S na FOSNI !

...i svima koji su svratili da vide kako napreduje Yastogče!

budens72:
Veoma ozbiljno i studiozno ste pristupili celom projektu, tako da uopšte ne sumnjam da će finalni proizvod biti dobitna kombinacija  :good:

Što se mene tiče ovo izgleda fantastično...Zanima me da li je uopšte predviđeno da Yastogče glisira ili da plovi u poludeplasmanskom režimu?

Mislim da su brzine preko 15-16 čvorova preambiciozne...

Kapetan:
prvi video klip ... da li je do lakoce Yastoga ... ali cini mi se da mnogo talasa levo desno...


drugi video klip ne valja nista... ideja da ga vezete i vucete je losa iz prostog razloga jer ste promasili ugao sile uzgona... dobili ste rezultat kako se jastogce ponasa sa pogresnim trimom :(

znaci trebalo je uraditi jednu od ove dve stvari (tako barem rade napolju)

1 silu uzgona (konopac) staviti u paralelan polozaj sa akvatorijumom

ili

2 drzati yastogce sa uspravnom sipkom sa zglobom UP/DOWN na ravnoteznom centru i onda uraditi testove...

ovako dobili ste rezultate talasa i stabilnosti koji nemaju veze sa realnim stanjem.. pokusacu da nadjem na netu slike i klipove o tome kako se vrsi testiranje

Kapetan:
test opisan kao u stavki 2

http://www.nda.ac.jp/cc/mechsys/lab/ship/ship.htm

ili ovo (zaboravi na skupu masineriju ovo je moglo da se uradi za sat vremena i da sa konstruise ...



pogledaj na ovom kako radi brod gore dole u odnosu na fiksno klizanje .. to nije tesko napraviti



ovo je naprimer slicno Yastogcetu



znaci ne treba nista izmisljati i budziti ... samo treba videti kako se to radi u inostranstvu , zaboravi mudre savete naseg "poznavaoca" tematike.... ovaj video klip je star minimum 50 godina.... i on ti je mozda najednsotavniji za izvesti a efekratan je...


Pera GARMIN:
...ajmo redom...

Dule,
testovi služe da se greške uoče i isprave pre izrade velikog čamca, a ne da se naknadno budži po trupu, što je čest običaj kod nas. Naravno da će uslediti i testiranje velikog čamca sa različitim pogonima i opterećenjima. Ove testove smo i pravili da bi uočili ispravili eventulne greške. Uvek bolje ići korak po korak...

BudeNS,
ovaj oblik podvodnog dela Yatogčeta nije zamišljen kao gliser. Projekotvan je kao poludeplasmanac za motore od 10 do 50ak KS. Razrađujemo uporedo i drugačiju izvedbu podvodnog dela koja bi imala bolje karakteristike sa motorima veće snage, ali na uštrb perfomransi sa manjim snagama. U testovima sa većim brzinama smo isterali ovo korito u režime plovidbe u koje ono verovatno nikad neće stići.

Kap,
hvala na lepim željama, ali testiranje u pravom bazenu košta mnogo više nego što bi ovaj čamac ikada uspeo da zaradi kroz prodaju. Razmišljalo se i o tome, ali kada smo dobili ponude iz okruženja nije nam baš bilo do toga... Da to "nije teško napraviti" ne bi toliko koštalo...

Drugi test, sa vučenjem modela nije pravljen da bi se videlo kako trup ide kroz vodu pri različitim brzinama, ili koliko je stabilan, to je nemoguće izvesti ovakvim povlačenjem. Ovog puta smo merili samo otpor trupa u različitim režimima.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju