Duplo dno je dvostruka sigurnosna stavka kod pojedinih
plasticnih plovila.Prvo,ako bi se kojim slucajem plovilo prevrnulo da
moze da pluta.Drugo ako bi se kojim slucajem probilo korito da mo-
ze da se dovuce do obale.
Pojedini proizvodjaci stavljaju i odredjenu kolicinu pur pene.
Posle odredjenog broja godina,zbog nepravilne eksploataci-
je pojavljuju se male pukotine na patosu,preko kojih pocinje voda da
ulazi.Svake zime u nasim krajevima se usled mraza jos prosiruju.Tako-
dje posle izvesnog vremena i postojeca pur pena pocinje da pije vodu
tako da camac osetno postaje tezi.
Sanacija postojeceg problema nije uopste naivna.Najlaksi
nacin po meni je da se gornji deo duplog dna pazljivo isece.Sva posto-
jeca pur pena izbaci.Ako postoje neka konstrukcijska pojacanja na dnu,
obavezno ih treba otvoriti i videti da li ima vode u njima.Ako ima pazlji-
pregledati i ustanoviti odakle voda ulazi i sanirati,ili ih potpuno zameniti.
Posle toga napraviti resetku od vlago otpornog topolinog spera(najjef-
tinije) i zaplastificirati za dno.Zatip iskrojiti od istog spera novo dno i
pazljivo sve lepo pleplastificirati.Na kraju napraviti povrsinu neklizavu i
dobro ofarbati poliuretanskim bojama.