Autor Tema: Veterok sa problemom  (Pročitano 28202 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže power70

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 253
Odg: Veterok sa problemom
« Odgovor #30 poslato: 18, 04, 2011, 10:29:33 pre podne »
Mene zanima veterok....javicu ti se na pp !  :telephone:

A u medjuvremenu pogledaj kako ide veterok 12 juce na Dunavu kod Banostora.... :drinks:


Van mreže BEOGRADAC

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 28
  • www.mojaladja.com
Odg: Veterok sa problemom
« Odgovor #31 poslato: 18, 04, 2011, 11:46:33 pre podne »
Mene zanima veterok....javicu ti se na pp !  :telephone:

A u medjuvremenu pogledaj kako ide veterok 12 juce na Dunavu kod Banostora.... :drinks:


 :drinks: :drinks: :drinks:

ne mogu da verujem  :good:

fenomenalno, lepo je videti
svojevremeno su bili neki klinci na regati, sada su naravno odrasli, prosla decenija... imali nekog veteroka i glisirali... super to ide... ali

Krenuli iz Kanjiže, prešli možda pola kilometra, stajemo zbog carinske revizije i kako gasim veteroka tako motor napravi neki cudni pokret. Posle revizije da krenemo a on se pomera onako slobodno. Naravni glavni motor tomos 4 radi i mi krenemo. Posle pogledamo Veteroka a ono njemu neki limic sto drzi cizmu puko i ispale neke opruge. Vezali kanapom i teraj. U segedinu za 20dem kupili dobar deo motora i zamenili taj lim, ostalo bacili, ko ce vuce.

Jednom mu sraf sto drzi taj limic ispao, pa opet problemi.

Jednom se ugasio po mraku iznad pancevca, pa zamalo u stub, ni danas ne znam kako smo omasili kad smo isli pravo na stub. Zanimao se sa paljenjem motora. Posle prosli sa strane kroz neke armature sto su visile. Pa onda par laganih krugova oko svoje ose ispod mosta... i onda je upalio.

Genijalci uzeli Veteroka za gliser kao pomocni motor, ako glavni zakaze. Posle ga koristili na pasari, malo kao glavni a onda kao pomocni, pa kad treba snage palili. Posle zemenjen znatno pouzdanijim tomosom.

Nekom prilikom, a bas na samom pocetku, mozda druga treca plovidba, nikako da upali. Krecemo da plovimo, ali nema sanse. Mucili se prvo sami. Onda krenulo pametovanje od svih prisutnih. Svi su imali veteroka i svako je imao neku svoju foru:
-Ma mene kad zeza ja kofu vode preko i on pali!
-Ma ja sam jedan takav bacio u dunav
-Izmi zagrej svecice, upalice!
I tako, pa onda krenulo rasturanje, skidanje svecica, rastavljanje kablova, ma svasta nesto ljudi radili. Al nista. Bilo mi nekako i bezveze, kolko se trude da pomognu a ni ne poznaju nas. I tako... sav trud uzalud. Veterok nece pa nece...
Aj sta da se radi, bolje nista da se ne radi, porucili mi i kafu i pivo, da malo odmorimo i da motor odmori od nas.
Popili, i malo nas prosla nervoza sto nece, i aj sklopim ja sve to sto je rastureno, onako bezveze povucem, ne znam ni sta mi bilo u glavi, a motor upali, iz cuga... normalno da smo propisno izezali sve poznavaoce veteroka i isplovili. E posle je bila ona scena sa gashenjem iznad pancevca... a izmedju je bilo upadanje u vodu kod Stenke, pa kiša, a nema kabine, a nista nismo znali, pa nismo imali ni cime da se zastitimo od kise... ni veslo ni sidro nismo imali...

Veterokom smo kasnije ovladali. Otprilike vako: pali se tako sto oduzmes totalno gas. Pa povuces 5 puta, mada je dovovljno bilo i tri, al nek se nadje. Onda na jednu trecinu do pola gasa i potegnes. Pali ko mina :) A ako nece, e onda zavrnes sraf na karburatoru, pa okrenes tri kruga, pa ponovis radnju, kad upali i krenes da plovis nastelujes doticni. Pisalo to i u upustvu, sve smo naucili kad smo procitali upustvo. A pise i da posle 20 sati dotegnes srafove na bloku motora. Jos da svima moze da se pridje. i tako...

institucija zvana VETEROK... zasto me mrzi da se zezam sa njim i da ga sklapam...  :tenk:

Dobio sam dve PP za veteroka... 8 konja ima, i to su pravi, nisu oni tomosovi :) mator ko biblija, pa samo 10 godina je na tavanu i to malo rasturen, al pokriven i ponekad okrenem neki krug, nije zapeko... to ponekad, jednom u 2-3 godine... a jes kupljen nov, al i to nov kolko je nov, cika od koga smo uzeli je penzioner, a svojevremeno kupio dva pa jedan koristio na ladji a drug eto taj. A kupio kad je radio kao turisticki vodic mislim. Znaci i kod njega bar 10... dobili i neko cudo rezervnih delova, impeler, dihtunge, karike... svasta nesto... mozda negde i nadjem te delove... impeler je prvi izgubljen sto je valjda i logicno  :yahoo:

http://www.beogradac.com/galerija/displayimage.php?album=54&pos=2

sada tako ne izgleda :) to su mu najbolji dani

Van mreže power70

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 253
Odg: Veterok sa problemom
« Odgovor #32 poslato: 18, 04, 2011, 13:00:46 posle podne »
Ovaj veterok 12 sa snimka je 2007.godiste dakle zadnja generacija kod koje su mnogi problemi reseni koji su postojali na starim veterocima...

Paljenje je elektronsko,karburator je nove generacije , rolnice na radilici su zamenjene lezajevima tako da je vecina problema sa starih tipova veteroka ovde prevazidjena.... :good:

Jedino je ostalo ono specificno paljenje koji mnogi ne postuju tj. ne procitaju uputstvo kako treba odraditi proceduru paljenja koja se sastoji iz toga da se povuce saug -potegne kanap 3 puta da ubaci gorivo u karburator-vrati saug-potegne i mora da UPALI IZ PRVE! :drinks:






Van mreže neptun23

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 36
Odg: Veterok sa problemom
« Odgovor #33 poslato: 18, 04, 2011, 18:23:24 posle podne »
Steta sto nije izmerena brzina ali nema veze sledeci put i to.

Van mreže Outboard Master

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 506
  • caos
Odg: Veterok sa problemom
« Odgovor #34 poslato: 19, 04, 2011, 21:15:55 posle podne »
Mene zanima veterok....javicu ti se na pp !  :telephone:

A u medjuvremenu pogledaj kako ide veterok 12 juce na Dunavu kod Banostora.... :drinks:


 :drinks: :drinks: :drinks:

ne mogu da verujem  :good:

fenomenalno, lepo je videti
svojevremeno su bili neki klinci na regati, sada su naravno odrasli, prosla decenija... imali nekog veteroka i glisirali... super to ide... ali

Krenuli iz Kanjiže, prešli možda pola kilometra, stajemo zbog carinske revizije i kako gasim veteroka tako motor napravi neki cudni pokret. Posle revizije da krenemo a on se pomera onako slobodno. Naravni glavni motor tomos 4 radi i mi krenemo. Posle pogledamo Veteroka a ono njemu neki limic sto drzi cizmu puko i ispale neke opruge. Vezali kanapom i teraj. U segedinu za 20dem kupili dobar deo motora i zamenili taj lim, ostalo bacili, ko ce vuce.

Jednom mu sraf sto drzi taj limic ispao, pa opet problemi.

Jednom se ugasio po mraku iznad pancevca, pa zamalo u stub, ni danas ne znam kako smo omasili kad smo isli pravo na stub. Zanimao se sa paljenjem motora. Posle prosli sa strane kroz neke armature sto su visile. Pa onda par laganih krugova oko svoje ose ispod mosta... i onda je upalio.

Genijalci uzeli Veteroka za gliser kao pomocni motor, ako glavni zakaze. Posle ga koristili na pasari, malo kao glavni a onda kao pomocni, pa kad treba snage palili. Posle zemenjen znatno pouzdanijim tomosom.

Nekom prilikom, a bas na samom pocetku, mozda druga treca plovidba, nikako da upali. Krecemo da plovimo, ali nema sanse. Mucili se prvo sami. Onda krenulo pametovanje od svih prisutnih. Svi su imali veteroka i svako je imao neku svoju foru:
-Ma mene kad zeza ja kofu vode preko i on pali!
-Ma ja sam jedan takav bacio u dunav
-Izmi zagrej svecice, upalice!
I tako, pa onda krenulo rasturanje, skidanje svecica, rastavljanje kablova, ma svasta nesto ljudi radili. Al nista. Bilo mi nekako i bezveze, kolko se trude da pomognu a ni ne poznaju nas. I tako... sav trud uzalud. Veterok nece pa nece...
Aj sta da se radi, bolje nista da se ne radi, porucili mi i kafu i pivo, da malo odmorimo i da motor odmori od nas.
Popili, i malo nas prosla nervoza sto nece, i aj sklopim ja sve to sto je rastureno, onako bezveze povucem, ne znam ni sta mi bilo u glavi, a motor upali, iz cuga... normalno da smo propisno izezali sve poznavaoce veteroka i isplovili. E posle je bila ona scena sa gashenjem iznad pancevca... a izmedju je bilo upadanje u vodu kod Stenke, pa kiša, a nema kabine, a nista nismo znali, pa nismo imali ni cime da se zastitimo od kise... ni veslo ni sidro nismo imali...

Veterokom smo kasnije ovladali. Otprilike vako: pali se tako sto oduzmes totalno gas. Pa povuces 5 puta, mada je dovovljno bilo i tri, al nek se nadje. Onda na jednu trecinu do pola gasa i potegnes. Pali ko mina :) A ako nece, e onda zavrnes sraf na karburatoru, pa okrenes tri kruga, pa ponovis radnju, kad upali i krenes da plovis nastelujes doticni. Pisalo to i u upustvu, sve smo naucili kad smo procitali upustvo. A pise i da posle 20 sati dotegnes srafove na bloku motora. Jos da svima moze da se pridje. i tako...

institucija zvana VETEROK... zasto me mrzi da se zezam sa njim i da ga sklapam...  :tenk:

Dobio sam dve PP za veteroka... 8 konja ima, i to su pravi, nisu oni tomosovi :) mator ko biblija, pa samo 10 godina je na tavanu i to malo rasturen, al pokriven i ponekad okrenem neki krug, nije zapeko... to ponekad, jednom u 2-3 godine... a jes kupljen nov, al i to nov kolko je nov, cika od koga smo uzeli je penzioner, a svojevremeno kupio dva pa jedan koristio na ladji a drug eto taj. A kupio kad je radio kao turisticki vodic mislim. Znaci i kod njega bar 10... dobili i neko cudo rezervnih delova, impeler, dihtunge, karike... svasta nesto... mozda negde i nadjem te delove... impeler je prvi izgubljen sto je valjda i logicno  :yahoo:

http://www.beogradac.com/galerija/displayimage.php?album=54&pos=2

sada tako ne izgleda :) to su mu najbolji dani

gde se usudi da kazes nesto protiv veteroka   :taunt: :taunt: :taunt: :taunt: 

Van mreže power70

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 253
Odg: Veterok sa problemom
« Odgovor #35 poslato: 19, 04, 2011, 21:53:26 posle podne »
Sa Ruskim pentama veterok-neptun imam samo pozitivno iskustvo dok mi je jedan johnson 6 preseo !!!

Ne kazem da ljudi nisu imali probleme sa sa njima ali i druge pente se kvare cak i mozda vise spram odnosa

placeno- dobijeno!!!   :aikido:

Van mreže Outboard Master

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 506
  • caos
Odg: Veterok sa problemom
« Odgovor #36 poslato: 25, 04, 2011, 00:22:48 pre podne »
Sa Ruskim pentama veterok-neptun imam samo pozitivno iskustvo dok mi je jedan johnson 6 preseo !!!

Ne kazem da ljudi nisu imali probleme sa sa njima ali i druge pente se kvare cak i mozda vise spram odnosa

placeno- dobijeno!!!   :aikido:

nisu ruski motori losi kao sto im je imidz los. U konstrukciji i inzinjerstvu tih motora stoje velike firme kao johnson, west bend i naravno könig .
Prvi 10 ks MOSKWA Motori su napravljeni od evinrude za rusko trziste a mozda i Rusku vojsku. Nisu rusi bas bez imena ....  :new_russian:

Van mreže njegos68

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1624
  • Pol: Muškarac
  • Krapolovac
Odg: Veterok sa problemom
« Odgovor #37 poslato: 25, 04, 2011, 12:42:40 posle podne »
Sa Ruskim pentama veterok-neptun imam samo pozitivno iskustvo dok mi je jedan johnson 6 preseo !!!

Ne kazem da ljudi nisu imali probleme sa sa njima ali i druge pente se kvare cak i mozda vise spram odnosa

placeno- dobijeno!!!   :aikido:

nisu ruski motori losi kao sto im je imidz los. U konstrukciji i inzinjerstvu tih motora stoje velike firme kao johnson, west bend i naravno könig .
Prvi 10 ks MOSKWA Motori su napravljeni od evinrude za rusko trziste a mozda i Rusku vojsku. Nisu rusi bas bez imena ....  :new_russian:
  Pa ruski motori su dobri onoliko koliko im je dobar i imidz...  :lula: dok je trajao sverc nafte iz Albanije preko Skadarskog jezera,kupim ja u Zrenjaninu za 400 maraka nov Vihor 30 ks iz paketa   ... postavomo na barku i krene on..dobro pali ,dobro gura,ali posle par tura i nekih 10-tak sati rada crkne elektronika a djelovi..mrka kapa...pošalju meni iz Austrije motor kažu malo stariji ali kao nov,i stigne za par dana motor...  :this: mi gledamo motor i zagledavamo se izmedju sebe,motor ima poklopac kao da je sa Marsa i dobije ime MARSOVAC.. ana motoru piše  König..skinemo poklopac,motor 60 i neko godište a bukvalno nov,ima komande ima anlaser...stavimo na barku i nismo ga skidali nikako nijedan kvar,a motor konstrukcijski isti kao vihor stim sto je mnoooogo bolja izrada,sarafi od inoksa anlaser bosh ,karburator bing,isti konstrukcijski kao vihor ali nije za uporedjivanje...a imao sam i jednog veteroka u garaživožen 2 sata i poklonio ga...

Van mreže goran85

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 1
  • www.mojaladja.com
Odg: Veterok sa problemom
« Odgovor #38 poslato: 19, 07, 2011, 14:23:14 posle podne »
Znam da je tema o vetrok motorima, ali nisam nasao nigde temu o moskva motorima pa resih da pitam ovde. Problem je sledeci, imam vanbrodksi moskva m od 10 KS i prvi put smo pporinuli camac da se provozamo. Prvo su mi se ruke produzile za 16 cm od silnog paljenja da bi motor napokon upalio i radio savrseno. Posle nekih sat vremena voznje motor je poceo da zeza, kad je izbacen iz brzine radi savrseno  isti je slucaj kad ga ubacim u rikverc, radi bez problema. Problem nastaje kad ga ubacim da ide napred motor pocne da se gusi i bez obzira koliko gasa mu dam ugasi se. nakon pola sata njakanja provalio sam da ako mu dam mali gas motor se nece ugasiti  i da ce camca polako krenuti napred, ali cim mu dodam gas motor pocne da se gasi. Tako smo se dovukli do mesta gde smo ga porinuli jedva, terbalo nam je sat vremena. Ako moze neko da mi pomogne, da mi kaze sta se desava sa motorom i da li mogu sam da ga popravim.

Van mreže Nemo

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 239
  • Pol: Muškarac
Odg: Veterok sa problemom
« Odgovor #39 poslato: 19, 07, 2011, 20:59:04 posle podne »
Ne znam da li ces resiti problem na motoru koji imas ali ima drugo resenje za njega.

Prodaj ga nekom zakorelom zaljubljeniku u ruske motore,  stisni se makar i za slabiji motor koji radi.

Ili skini masinu pa ga napravi na elektro.

U trecem slicaju zali ga betonom da dobijes mrtvo sidro.

mozda nemas para za neki drugi ali sigruran sam da ce izgubiti dragoceno vreme oko njega a mozda i sezonu a lepi trenuci se ne vracaju.
Sem ako volis da se zajebavas sa Rusom.
Stigao sam tamo gde ljudska poimanja jos nisu...
Sve primedbe mozete slati na adresu: Galaxy, XWY 45 035, Ulica Mlecni put BB

Van mreže power70

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 253
Odg: Veterok sa problemom
« Odgovor #40 poslato: 19, 07, 2011, 21:53:40 posle podne »
Da si se samo javio pre 2-3 nedelje ranije mogao sam ti nabaviti potpuno novu masinu od moskve 10-konzerviranu!
Ako opet nesto natrci javljam ti....

Ili prodaja.....http://www.kupujemprodajem.com/Kupujem-Moskvu-10-ks-duga-noga-766111-oglas.htm?filter_id=4299451   :stop:

Van mreže jaksa4

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 3
  • www.mojaladja.com
Odg: Veterok sa problemom
« Odgovor #41 poslato: 19, 08, 2011, 11:01:24 pre podne »
Ja otkupljujem veterok motore i delove posebno te nove a stoje na tavanu takodje primam i na poklon jer imam veterok 8 koji je ostao bez elise na sred jezera moj tel 069855-00-17

Van mreže limunardo

  • Dugouhi obalski proždrljivac ( ćevapožder )
  • **
  • Poruke: 57
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Veterok sa problemom
« Odgovor #42 poslato: 27, 09, 2011, 02:14:12 pre podne »
Postovanje ljudi, evo veceras se uclanih pa zelim da potrazim savet kod iskusnih recnih vukova  :slow_en:

Elem pre mesec dana sam dobio od rodjaka DČ10 desantnii vojni camac a u podrumu mi vec nekoliko god cami tomos penta cetvorka, odlucim da ja to sve ukombinujem i posle pardana cimanja oko reparacije motora za reku i trazenja jeftinog veza eto mene na Dunavu.  jupiiiiiiiiiii
Radosti nikad kraj................... ALI......
Divna cetvorka je preslaba za grdosiju od desntnog camca tako da mi treba definitivno nesto jace.
E sad gledam vec par dana oglase po netu i mogu da primetim da su cene poprilicno "jake" eventualno bih mogao da izdvojim nekih 250e ali za taj kes sam video samo tomos cetvorke i Veterok 8m
Pa me zanima posto ima par oglasa koji se vrte po vecini domacih oglasnih sajtova a od istog su vlasnika, da li je Veterok 8m pravo resenje za coveka koji je u 30toj shvatio da obozava Dunav i voznju camcem po istom a pritom se moje znanje u mehaniku i popravku takvih motora zavrsava na odvrtanju i smirglanju svecice :sorry:

Ako ima neko neki savet ili ideju sta je pametno za moj camac a pritom da je to jos i u granicama mojih novcanih mogucnosti, neka se javi bukvalno mi je svaki savet dobrodosao pa cak i onaj koij se tice vezivanja cvorova  : :smile:

Hvala u napred i laku noc

tj Bistro (cuo sam da je to recni pozdrav)  :tenk:

Van mreže power70

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 253
Odg: Veterok sa problemom
« Odgovor #43 poslato: 27, 09, 2011, 13:26:56 posle podne »
Ako si vec resio da kupis veteroka gledaj da kupis ove nove poslednje generacije veteroka koje je prodavao TTM do pre par godina....

Zasto?

Kod novih verzija su reseni neki problemi koje su imali stari tipovi veteroka prevashodno sa paljenjem ( ubacena je elektronika , nova verzija karburatora ,na radilici je  ugradjena druga vrsta lezajeva itd.)

E sad ....

Isto tako bi ti preporucio da ako nadjes kupis veterok 12 a ne 8 posto je DC10 jako velik camac i tezak....Veterok 12 ima 250cm3 a veterok 8 175cm3 i 4 ks vise....Koji cm3 i koja ks ce ti dobro doci!

Najveci je problem sto te nove verzije veteroka 12 koje je TTM jako puno prodao na trzistu Srbije se jako tesko nalaze tj.niko ili ti retko ko prodaje posto su  sasvim korektni motori....

Druga stvar je sto novu verziju veteroka 12 ne verujem da ces naci za 250e  posto su to motori stari svega par godina (zadnji primerci su prodavani 2007. i 2008.godine)....dakle moraces koji evro vise izdvojiti!!!


Ili...


Posto se uklapa u tvoj budzet mozemo naci neki neptun 23 sa kojim bi takodje trebao biti zadovoljan.....Vozio sam se inace sa neptunom 23 i DC10 nas trojica stokilasa  i DC10 lepo glisira.... :aikido:




Veterok 12 zadnja verzija iz TTM-a

Van mreže limunardo

  • Dugouhi obalski proždrljivac ( ćevapožder )
  • **
  • Poruke: 57
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Veterok sa problemom
« Odgovor #44 poslato: 27, 09, 2011, 14:29:59 posle podne »
da, a jel postoji neko sa ovog foruma mozda da prodaje neptun 23 i koliko se oni krecu posto sam malo guglao i veoma su retki i obicno se prodaju u nekom poluispravnom stanju ?

A sta mislite za tomos 10-ku bela kapa, mogu da je nabavim za 350e jel bi ona gurala dc10 ?

I koja je varijanta za inostranstvo, nesto sam nacuo da su napolju dosta povoljniji motori i da se mogu uzeti za neke manje pare dobri a da carina i spedicija i prenos na vlasnika kosta oko 50-ak e ?

Sta mislite da li je pametno uvesti motor ?